خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران خبر داد:

واریز ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات راهنمایی و رانندگی به حساب شهرداری/تخصیص اعتبار برای سیل منطقه کن

فرماندار تهران با اعلام اینکه ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات راهنمایی و رانندگی به حساب شهرداری تهران واریز شد، گفت: همچنین در بحث اعتبارات ارزش افزوده ۳۰۰۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری تهران واریز شد و امیدواریم تا پایان سال نیز مابقی اعتبارات ارزش افزوده در صورت وصول به حساب شهرداری تهران واریز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی فرهادی در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد از ۱۵۵ میلیارد تومان تخصیص اعتبارات عمرانی که ۵۰ درصد اعتبارات استان تهران را شامل می‌شود، هر یک از دستگاه‌های شهرستان تلاش کنند، از این اعتبار که به صورت اسناد خزانه و پول نقد است، سهم تخصیصی خود را دریافت کنند.

فرماندار تهران با اشاره به اینکه سهم تخصیصی بودجه سال ۹۶ یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه بود، گفت: برخی جابه‌جایی‌های اعتباری در داخل دستگاه‌ها و پروژه‌های داخلی‌شان وجود داشت که امروز به تصویب شورا رسید. از سوی دیگر نیز مقدمه‌ای برای اعتبارات سال ۹۶ مطرح شد که هر یک از دستگاه‌ها نظرات خود را در این باره مطرح کردند.

فرهادی از تخصیص اعتبار ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی بخش ویژه سیل سال گذشته منطقه کن و سولقان خبر داد و گفت: این اعتبار برای بخش‌های جهاد کشاورزی، آبخیزداری، آب منطقه‌ای و آب روستایی تخصیص پیدا کرده که امیدواریم برای جذب این پول، اقدام لازم انجام شود.

وی با اعلام اینکه ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات راهنمایی و رانندگی به حساب شهرداری تهران واریز شد، گفت: همچنین در بحث اعتبارات ارزش افزوده ۳۰۰۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری تهران واریز شد و امیدواریم تا پایان سال نیز مابقی اعتبارات ارزش افزوده در صورت وصول به حساب شهرداری تهران واریز شود.

کد خبر : ۴۳۷۶۱۵