خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از امروز- سه شنبه 23 آذر تا شنبه 27 آذر ماه - را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور از روز سه‌شنبه تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر فردا چهارشنبه مورخ ۲۴ آبان ماه- تا ساعت 6 روز یکشنبه -۲۸ آبان ماه- از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کرج - چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴: ۰۰ تا ۲۳: ۰۰ روز شنبه -۲۷ آبان ماه- از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷: ۰۰ تا ۲۳: ۰۰ روز شنبه -۲۷ آبان ماه- از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

در محور کرج - چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس همچنان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴: ۰۰ تا ۲۳: ۰۰ روز شنبه - ۲۷ آبان ماه- از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷: ۰۰ تا ۲۳: ۰۰روز شنبه -۲۷ آبان ماه- از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد تمام تریلر‌ها همچنان ممنوع است و تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸: ۰۰ تا ۲۲: ۰۰ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه - ۲۴، ۲۵، ۲۶ و ۲۷ آبان ماه از محور هراز ممنوع است.

تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز شنبه - ۲۷ آبان ماه - از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۶: ۰۰ تا ۲۳: ۰۰ روز شنبه - ۲۷ آبان ماه- از آب اسک به سمت تهران به صورت یک طرفه انجام می‌پذیرد.

در محور فیروزکوه تردد تمام تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸: ۰۰ تا ۲۲: ۰۰ روزهای چهارشنبه و شنبه- ۲۴ و ۲۷ آبان ماه- از تهران به قایم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

کد خبر : ۴۳۷۶۹۶