خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر علوم و معاون رییس جمهور؛

پژوهشگران و فناوران برگزیده ایده‌های برتر تجلیل شدند

در مراسمی با حضور محمد فرهادی، وزیر علوم،تحقیقات و فناوری و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس ‌جمهور ، از پژوهشگران و فناوران برگزیده و ایده‌های برترتجلیل شد.

به گزارش ایلنا، در هفدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده و دوازدهمین جشنواره ایده های برتر و استارت آپ های دانشگاهی  موسوم به شتاپ از پژوهشگران و فناوران برگزیده و ایده های برتر تقدیر شد.

براساس این گزارش، اسامی پژوهشگران برتر امسال به شرح ذیل است :

      -   دکتر عباسعلی خدادادی استاد دانشگاه تهران در گروه فنی و مهندسی

-    دکتر سید محمدعلی رضوی استاد دانشگاه فردوسی مشهد در گروه کشاورزی و منابع طبیعی

-     دکتر عبدالله سلیمی استاد دانشگاه کردستان در گروه علوم پایه

-     دکتر محمدجلال عباسی شوازی استاد دانشگاه تهران در گروه علوم انسانی

-     دکتر پرویز أولیاء از دانشگاه شاهد در گروه علوم پزشکی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

-    دکتر مسعود رضایی استاد دانشگاه تربیت مدرس در گروه کشاورزی و منابع طبیعی

-     دکتر غلامحسین مجذوبی استاد دانشگاه بوعلی سینا همدان در گروه فنی و مهندسی

-     دکتر محمدرضا محمدی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران

-     دکتر علیرضا مرادی استاد دانشگاه تهران از گروه علوم انسانی

همچنین دکتر احمد ارزانی استاد دانشگاه صنعتی اصفهان از گروه کشاورزی و منابع طبیعی، دکتر امیر نیاسری نسلجی استاد دانشگاه تهران از گروه دامپزشکی، دکتر رامین صادقی استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گروه علوم پزشکی و دکتر نیازمحمد محمودی استاد موسسه علوم و فناوری رنگ و پوشش از گروه فنی و مهندسی نیز موفق به کسب عنوان پژوهشگران برگزیده سال ٩٥ شدند.

در این جشنواره همچنین دکتر رضا مسیبی بهبهانی از وزارت نفت در گروه فنی و مهندسی، دکتر محمدرضا دهشیری از وزارت امورخارجه در گروه علوم انسانی و دکتر فریبرز عباسی از سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در گروه کشاورزی و منابع طبیعی نیز به عنوان پژوهشگران برتر دستگاه های اجرایی معرفی و تجلیل شدند.

ابوالفضل میرحسینی از پارک علم و فناوری استان یزد، مصطفی ملک جعفریان از پارک علم و فناوری خراسان رضوی، علیرضا منفرد از دانشگاه یاسوج، مسعود ریاضی از پارک علم و فناوری فارس و هیوا خالدی از شرکت ملی گاز ایران موفق به کسب عنوان فناور برتر سال ۹۵ شدند.

بخشی از هفدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده نیز معرفی برترین استان ها در حوزه علم و فناوری اختصاص داشت که در این بخش از 'سید محمدعلی افشانی' استاندار فارس، 'محمدرضا خباز' استاندار سمنان، 'عبدالمحمد زاهدی' استاندار کردستان، 'مجید ارشاد لنگرودی' رئیس دانشگاه شیراز، 'فردین اخلاقیان طلب' رئیس دانشگاه کردستان، 'علیرضا بندانی' رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان، 'محمد کافی' رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و 'عباس هنربخش رئوف' رئیس دانشگاه سمنان قدردانی شد.

کد خبر : ۴۳۷۷۰۸