خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

آرایشگاه‌های بدون مجوز در اولین فرصت برای اخذ مجوز اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۹۴۳

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: بیشتر تخلفات در آرایشگاه‌های غیرمجاز صورت می‌گیرد که متاسفانه زمانی که با آنها برخورد می شود به مکان یا شهرستان دیگری برای انجام فعالیت می‌روند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین ساجدی نیا در نشست طرح ملی ساماندهی و نظارت بر آرایشگاه های زنانه و لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر کشور که با حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و رئیس سازمان غذا و دارو برگزار شد،‌ افزود: نیروی انتظامی در طول سال در چندین مرحله آرایشگاه های زنانه را بازرسی و مورد بازدید قرار می دهد.

وی با اشاره به وجود آرایشگاه های زنانه دارای مجوز و بدون مجوز، گفت: در آرایشگاه های دارای مجوز تخلف و جرم به مراتب پایین تر است مگر در استفاده از لوازم آرایشی غیرمجاز و غیربهداشتی که در این زمینه وزارت بهداشت مسئول کنترل است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: بیشتر تخلفات در آرایشگاه های غیرمجاز صورت می گیرد که متاسفانه زمانی که با آنها برخورد می شود به مکان یا شهرستان دیگری برای انجام فعالیت می روند.

وی با بیان اینکه در این نشست بیشتر درباره قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین در مورد مبادی ورودی این کالاها صحبت خواهد شد، گفت: این کالاها از گمرکات و نیز به صورت کوله بری از مبادی ورودی کشور وارد می شود و بخش دیگر انبارهایی است که این لوازم در آن دپو می شود.

ساجدی نیا افزود: در استان تهران چندین بار انبارهای ذخیره کالاهای قاچاق شناسایی و جمع آوری شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: عمده بحث ما این است که در یک کار تعاملی با سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت بهداشت این مراکز را مورد بازدید قرار دهیم تا شاهد کمترین جرم و تخلف در این حوزه باشیم.

ساجدی نیا از آرایشگاه ها و مجموعه های بدون مجوز خواست در اولین فرصت برای اخذ مجوز اقدام کنند.

وی همچنین با طرح درخواست از قوه قضائیه برای برخورد با آرایشگاه های زنانه که خارج از صنف خود عمل می کنند تصریح کرد: در این مجموعه ها مبادرت به فروش اقلام قاچاق می شود که مربوط به این صنف نیست و همچنین فعالیت هایی صورت می گیرد که مربوط به حوزه پزشکی است.

او اضافه کرد: پلیس ناجا سعی دارد در طول روز حتی بعدازظهرها تا پایان زمان کار آرایشگاه ها به همراه ماموران تعزیرات حکومتی بازرسی های خود را از این مجموعه ها انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز