خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آتی اعلام شد

بر اساس اطلاعات به دست آمده، پلیس‌راه راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آتی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، بر اساس اطلاعات به دست آمده، پلیس‌راه راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آتی را اعلام کرد. این محدودیت‌ها به شرح زیر است:

۱. موتورسیکلت:

 تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تا ساعت ۶ بامداد روز یکشنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تبصره-تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری:

محور کرج - چالوس:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۳ روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

۳. نقلیه سنگین:

۳. ۱- محور کرج - چالوس:

الف - تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۳ روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

۳. ۲- محور هراز:

الف-تردد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع می‌باشد.

ب- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۲ روزهای چهارشنبه تا شنبه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

ج - تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۳ روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ الی ۲۳‌‌ همان روز از آب اسک به سمت تهران به صورت یک طرفه انجام می‌پذیرد.

۳. ۳- محور فیروزکوه:

تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۲ روزهای چهارشنبه و شنبه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

 

کد خبر : ۴۳۷۹۵۵