خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در گفتگو با ایلنا؛

برخورد سه خودرو در بزرگراه خسارت جانی به دنبال نداشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از برخورد سه دستگاه خودرو در بزرگراه نواب بدون خسارت جانی خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با بیان اینکه ساعت 12:47 بامداد امروز وقوع تصادف در محور شمال به جنوب بزرگراه نواب ورودی بزرگراه تندگویان اعلام شد؛ گفت:‌ با حضور ایستگاه 96 آتش‌نشانی در محل مشخص شد یک دستگاه پژو پرشیا با سرعت به دو دستگاه خودرو شامل پژو 405 و یک دستگاه نیسان امدادی که کنار بزرگراه توقف کرده بودند؛ برخورد کرده است.

وی ادامه داد: در این سه دستگاه خودرو هشت سرنشین حضور داشتند که تعدادی از آنها از خودروها خارج شده و تعدادی نیز توسط مامورین آتش نشانی از ماشین‌ها خارج شدند.

ملکی با اشاره به وجود پنج مصدوم شامل سه زن و دو مرد در این حادثه اظهار کرد: دو نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند و سه نفر دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با تاکید بر وجود ترافیک سنگین در این محور عنوان کرد: خودروها به جای امن منتقل شده و محل تحویل عوامل پلیس راهور شد و عملیات ساعت 1:45 بامداد به پایان رسید.

وی در ادامه با اشاره به وقوع حادثه واژگونی کامیون در محور شمال به جنوب بزرگراه یاسینی نرسیده به پل رسالت در ساعت 7: 25 صبح گفت:‌ ایستگاه 32 آتش‌نشانی به محل اعزام و مشخص شد یک دستگاه کامیون حامل گندم و سبوس گندم به دلایل نامشخص از جاده منحرف و با گاردریل وسط بزرگراه برخورد کرده و واژگون شده است.

ملکی با ابراز خرسندی از نبود ترافیک سنگین در این محور افزود: راننده کامیون از خودرو خارج شده و سالم بود همچنین با حضور جرثقیل کامیون به حالت اولیه بازگشت و به محلی امن منتقل شد. محل نیز تحویل پلیس راهور شد.

کد خبر : ۴۳۸۲۸۰