خبرگزاری کار ایران

نماینده‌ مردم دزفول در مجلس:

خیلی از نهادها برای کمک به مناطق محروم پیش‌قدم نمی‌شوند

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۸۷۳

نماینده‌ی مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی،‌گفت: حضور بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مناطق محروم و کم‌تر برخوردار و فعالیت‌های این بنیاد در زمینه‌ی توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی و ایجاد زیرساخت‌هایی هم‌چون مراکز آموزشی و خانه‌های بهداشت، می‌تواند در بهبود وضعیت مردم استان خوزستان تحولی اساسی و مناسب ایجاد کند.

به گزارش ایلنا، عباس پاپی‌زاده به مناسبت نهمین سالگرد تأسیس بنیاد برکت، درباره‌ی عملکرد این بنیاد در دزفول و سایر شهرهای استان خوزستان، خاطرنشان کرد: بنیاد برکت طی سال‌های اخیر و در فعالیت‌های خود هدف‌گذاری‌های بی‌شماری در استان داشته و به تازگی هم شاهد به ثمر نشستن و افتتاح 5 باب مدرسه با تجهیزات کامل در شهرستان دزفول بودیم.

وی نوسازی و مرمت مساجد قدیمی شهرهای مختلف استان، بهره‌برداری از نزدیک به 2 هزار واحد مسکن محرومین و نیروگاه سیکل ترکیبی را مورد اشاره قرار داد و گفت: این اقدامات توانسته روحیه‌ی دوچندان به مردم این مناطق محروم بدهد و انشاءالله شاهد پیشرفت و آبادانی باشیم.

پاپی‌زاده کلنگ‌زنی احداث بیمارستان 400 تخت‌خوابی در دزفول با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بنیاد برکت را یکی از اساسی‌ترین و ماندگارترین کارهای این بنیاد در جهت بهداشت و سلامت استان خوزستان دانست و ادامه داد: مردم قدر این زحمات و تلاش‌ها را می‌دانند و به وجود چنین بنیادی افتخار می‌کنند.

نماینده‌ی مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که متأسفانه خیلی از نهادها برای کمک به مناطق محروم و مردم رنج‌دیده‌ی آن پیش‌قدم نمی‌شوند، افزود: ولی بنیاد برکت با جان و دل در حال تلاش برای آبادانی کشور است. وی تصریح کرد: توانمندسازی مردم از نظراقتصادی و ایجاد شغل پایدار با کمک به تعاونی‌های روستایی، کشاورزان و دامداران نیز از جمله اقدامات جهادی این بنیاد به شمار می‌رود.

وی با بیان این‌که بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بسیاری از مناطق محروم که نام و نشانی ندارند و کم‌تر به آن‌ها سر زده می‌شود، می‌رود، افزود: کمک به مناطق محروم، ایجاد اشتغال،انجام امور زیربنایی و نوسازی مدارس و خانه‌های بهداشت مطمئناً می‌تواند در بهبود وضعیت مردم استان تحولی اساسی و مناسب ایجاد کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز