خبرگزاری کار ایران

سنندجی به ایلنا خبر داد:

ارسال مینی‌بوس‌های فرسوده به مراکز اسقاط آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۹۸۴

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: از هفته گذشته ارسال مینی‌بوس‌های فرسوده به مراکز اسقاط را آغاز کرده‌ایم.

پیمان سنندجی در گفت‌وگو با ایلنا از ثبت‌نام 700 نفر از رانندگان و مالکان مینی‌بوس‌های فرسوده در ستاد نوسازی خبرداد و گفت: کمک‌های بلاعوض خود به این افراد را به حساب خودروسازان واریز کرده و از هفته گذشته نیز  ارسال مینی‌بوس‌های فرسوده به مراکز اسقاط را آغاز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه این اقدام در سه فاز موازی انجام خواهد شد، ادامه داد: این 3 فاز شامل یک گروه 250 نفری،  یک گروه 200 نفری و یک  گروه 250 نفری است که کارهای مربوط به اولین گروه انجام شده و این افراد به مراکز مربوطه معرفی شدند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی همچنین اظهار امیدواری کرد که با سرعت هرچه بیشتر مینی‌بوس‌های فرسوده تعیین تکلیف شوند.

سنندجی خاطرنشان کرد: در سال 96 هیچ مینی‌بوس فرسوده‌ای که زیرمجموعه شرکت واحد باشد؛ باقی نمانده و از تردد مینی‌بوس‌های فرسوده در شهر جلوگیری خواهد شد.

احمد دنیامالی نیز با اشاره به وجود هزار و 100 مینی‌بوس فرسوده در سطح شهر تهران گفت: براساس مصوبه دولت مقرر شد؛ به جای مینی‌بوس به مالکان این خودروهای فرسوده تاکسی داده شود که این موضوع محل اختلاف است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در خاتمه افزود: اگرچه در محاسبات ما تاکسی از اجزای حمل نقل عمومی محاسبه می‌شود، اما استانداردهای جهانی این وسیله حمل و نقل را جز حمل و نقل خصوصی محاسبه می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز