خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر:

اراده رییس‌جمهور بر ایجاد فضای مناسب کسب و کار است/ وزارت ورزش و جوانان شرح وظایف مصوبی ندارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه شرح وظایف مصوبی ندارد که باید تدوین کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود سلطانی‌فر در نشست هم‌اندیشی صمیمانه دولت با جوانان گفت: جلسه امروز نشان می‌دهد که بلوغ فکری، رفتاری و اخلاقی خوبی در جوانان شکل گرفته و جوانان ما دارای واقع‌بینی و ژرف‌اندیشی هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم این ویژگی‌های جوانان در مسیر حرکت توسعه با قوت ادامه پیدا کند و همان‌طور که جوانان ما قدم اول را خرداد 92 و قدم دوم را اسفند 94 با موفقیت برداشتند، اردیبهشت‌ماه 96 نیز قدم سوم را بردارند.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: دولت با مشکلات عدیده ناشی از تحریم، محدودیت‌ها و باورهای مسوولان گذشته روبرو بود اما اکنون دوره شکوفایی آغاز شده و امیدواریم حرکتی که در راستای توسعه به وجود آمده با سرعت بیشتری ادامه یابد.

سلطانی‌فر توضیح داد: آن‌طور که کارشناسان ارزیابی کردند اقتصاد کشور این ظرفیت را دارد که در دو دهه آینده هزار میلیارد دلار ارزش افزوده در JDP به وجود بیاید و 9 میلیون شغل جدید ایجاد شود.

وی همچنین متذکر شد که اراده رییس‌جمهور نیز بر ایجاد فضای مناسب کسب و کار است.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه رییس‌جمهور به من بارها عنوان کرده بخش جوانان در اولویت باشد، توضیح داد: وزارت ورزش و جوانان از ادغام دو سازمان به وجود آمده اما لازم به اصلاح ساختار در این وزارتخانه است. همچنین شرح وظایف مصوبی در این وزارتخانه وجود ندارد که باید آن را تدوین و برای تصویب ارایه کنیم.

کد خبر : ۴۳۹۵۸۳