خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

عدم رعایت مقررات از سوی شهروندان تلفات جانی در خطوط BRT را رقم زده‌است

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۸۶۸

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: بیشترین تلفات جانی در خطوط اتوبوسرانی مربوط به موتورسواران و عابران پیاده است که با عدم رعایت قوانین جان خود را به خطر می‌اندازند.

پیمان سنندجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره ایمنی خطوط  BRT گفت: مساله جدی که در این زمینه وجود دارد؛ ورود موتور سوار به داخل لاین ویژه و ورود عابر پیاده به این لاین از مناطقی است که برای این کار در نظر گرفته نشده است.

وی پریدن افراد از روی نرده‌ها به داخل لاین BRT و نیز ورود خودروها را به داخل این خطوط از دیگر موارد نقض ایمنی در این خطوط دانست و ادامه داد: اگرچه این موضوع توسط پلیس راهور در حال کنترل است اما در خطوط BRT  نقاط بسیاری وجود دارد که عامل انسانی  در آن وجود نداشته و خطوط در حال کنترل نیست.

سنندجی اظهار کرد: خواهش ما از موتوسواران، عابران پیاده و خودروهای شخصی این است که به خاطر حفظ ایمنی خود و عدم ورود استرس به همکاران ما در اتوبوس‌ها برای خدمات رسانی بهتر از تردد غیرضرور ی در خطوط بی‌آرتی خودداری کنند تا ضمن حفظ ایمنی خود ما نیز بتوانیم خدمات‌بهتری را ارئه دهیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با ابراز تاسف از تلفات جانی  در این خطوط به دلیل عدم رعایت مقررات ایمنی از طرف شهروندان خاطرنشان کرد: بیشترین این تلفات مربوط به موتورسواران و عابران پیاده است که با عدم رعایت قوانین ایمنی جان خود را به خطر انداخته و همکاران ما  در شرکت واحد را نیز با مشکلات عدیده مواجه می ‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز