خبرگزاری کار ایران

سرخو:

سالن‌های سینما در مناطق مختلف تهران توسعه یابد

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۳۱۶

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران پیشنهاد داد: برای توسعه مناطق جنوبی تهران و جلوگیری از رفت‌وآمدهای غیرضروری در شهر سینماهای دارای چند سالن در مناطق مختلف ساخته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو در جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن اشاره به تفاوت‌های موجود میان مناطق جنوبی و شمالی تهران گفت: گزارشی در خصوص فروشگاه کوروش و ترافیک مجاور آن به شورا ارائه شد که معاون شهرسازی شهردار در پاسخ به آن بیان کرد: ۲۵ درصد فروش بلیط سینماهای تهران در این فروشگاه صورت می‌گیرد.

وی پیشنهاد داد: برای رشد مناطق جنوبی تهران و جلوگیری از ایجاد ترافیک سینماهای دارای چند سالن در مناطق مختلف تهران ایجاد شود تا علاوه بر کمک به اوقات فراغت جوانان از رفت و آمدهای غیرضروری در شهر نیز جلوگیری شود.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر خاطرنشان کرد: با این اقدام شهروندان برای حضور در سینما ناچار به رفت و آمدهای غیرضروری نیستند.

سرخو با تاکید بر اینکه اقدامات گسترده‌ای در جنوب تهران از جمله ایجاد فضای سبز انجام شده است، گفت: اما متاسفانه این مناطق به دلیل بافت فرسوده، ریزدانگی واحد‌ها و تراکم جمعیتی بالا هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به توسعه دارند.

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر همچنین بر لزوم کمک به مساجد تاکید کرد و گفت: مسجدسازی در برنامه پنج‌ساله شهرداری دیده شده و شهرداری این کار را انجام می‌دهد اما به عنوان مثال شش سال است که شهرداری قصد دارد برای مسجد امام سجاد(ع) واقع در میدان صادقیه دو مناره بسازد که هنوز این کار عملیاتی نشده و باعث ایجاد مشکل برای مردم شده است.

وی تصریح کرد: شهرداری به جای کارهای غیرضروری به مسئله توسعه سالن‌های سینمایی و کمک به مساجد توجه کند.

این عضو شورای شهر در پایان با اشاره به اینکه در شهر تهران فرهنگسراهای خوبی احداث شده است که تنها سالی یکی دو بار در آن سخنرانی صورت می‌گیرد و هیچ فعالیت دیگری ندارند، درخواست کردکه این فرهنگسرا‌ها به دست جوانان و گروه‌های فرهنگی و هنری داده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز