خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

نجات نوزاد 4 ماهه از میان شعله‌های آتش

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۲۷۰

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش‌سوزی گسترده در ساختمانی 5 طبقه خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در محله مشریه در ساعت 21:38 شب گذشته گفت: سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با خودروی تنفسی و تشک نجات به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی پنج طبقه اتفاق افتاده بود ادامه داد: در هر طبقه از این ساختمان یک واحد 80 متری وجود داشت که واحد طبقه دوم دچار آتش‌سوزی شده و کاملاً شعله‌ور بود و دود غلیظی نیز طبقات بالایی را فرا گرفته بود.

ملکی با اشاره به محبوس بودن تعدادی از اهالی ساختمان در طبقات اظهار کرد: در واحد محل آتش‌سوزی یک خانم 25 ساله و مردی 45 ساله گرفتار شده بودند. آنطور که مشخص شد مرد یکی از اهالی ساختمان بود که برای کمک به این واحد آمده و خود نیز گرفتار شده بود.

سخنگوی آتش نشانی تهران با اشاره به اینکه هر دو نفر دچار سوختگی شده بودند اما سوختگی مرد شدیدتر بود گفت: با کمک ماموران آتش نشانی هر دو نفر از حادثه نجات یافته و تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی افزود: به کمک سایر آتش نشانان دو خانم 15 و 25 ساله و یک نوزاد 4ماهه به سلامت از حریق نجات یافتند.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد:‌ پس از اطفاء حریق محل ایمن‌سازی شد و عملیات در ساعت 22:41 به پایان رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز