خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام کرد:

مرگ زن جوان بر اثر گازگرفتگی

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۹۵۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: استفاده از تجهیزات نامناسب گرمایشی مرگ زن جوان در واحد مسکونی‌اش را رقم زد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اعلام حادثه کازگرفتگی در ساعت 10:43 صبح امروز در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان شکوفه گفت: با اعزام گروه نجات به محل حادثه مشخص شد همسایه‌ها به دلیل غیبت ساکن واحد طبقه سوم نگران شده و موضوع را به آتش‌نشانی اطلاع‌ داده‌اند.

وی با بیان اینکه ساکن این واحد 50 متری خانمی 35 ساله بود ادامه داد: پس از ورود آتش‌نشانان به واحد مذکور مشخص شد این خانم در کنار بخاری به خواب رفته درحالی که شعله بخاری زرد و نارنجی بوده که از نشانه‌های انتشار مونواکسید کربن است.

ملکی با اشاره به وجود علائم مسمومیت با گاز در چهره این فرد اظهار کرد: با حضور عوامل اورژانس مشخص شد که چند ساعت از زمان مرگ وی می‌گذرد هرچند که علت دقیق مرگ این زن پس از بررسی پزشکی قانونی مشخص خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: بررسی کارشناس آتش نشانی مشخص کرد که استفاده از دودکش نامناسب(آکاردئونی)برای آبگرمکن دیواری، چفت نبودن دودکش بخاری روی دیوار و انتشار آلاینده‌ها، بسته بودن درب‌ها و پنجره‌ها و عدم استفاده از دودکش و کلاهک بر سطح پشت‌بام از عوامل انتشار گاز بوده است.

وی گفت: این عملیات ساعت 11:57 به پایان رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز