خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

آتش‌سوزی در کارگاه کفش خسارت مالی به جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۰۹۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه تولیدی انواع کفش و کتانی به مساحت 160 متر مربع خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به  آتش‌سوزی یک کارگاه تولیدی کفش و کتانی در میدان ابوذر ساعت 17:43 عصر روز گذشته گفت: بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 28 و 65 به همراه گروه امداد و نجات 5 و تانکر آب به محل حادثه  اعزام شدند.

وی ادامه داد:  یک کارگاه تولیدی انواع کفش و کتانی به مساحت 160 متر مربع در طبقه اول ساختمانی چهار طبقه که طبقات بالایی آن مسکونی بود، آتش گرفته و دود بسیار غلیظی از پنجره ها و درب ورودی این کارگاه خارج می شد.

ملکی اظهار کرد: با توجه به اینکه شعله‌های سرکش آتش در حال سرایت به طبقات بالایی این ساختمان بود آتش نشانان به سرعت پس از قطع جریان برق و گاز، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و دستگاه‌های تنفسی عملیات مهار آتش سوزی را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی با تلاش فراوان آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به واحدهای مسکونی جلوگیری به عمل آوردند.

وی  با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی به دنبال نداشت خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی تهران در حال بررسی است و آتش نشانان پس از تخلیه اجناس سوخته و ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل مالک کارگاه و عوامل انتظامی دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز