خبرگزاری کار ایران

حافظی در گفت‌وگو با ایلنا:

۳۰تا ۴۰ آتش‌نشان مفقود هستند/ جسدی از محل حادثه خارج نشده است

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۷۰۳

رئیس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای شهر تهران از مفقود شدن 30 تا 40 نفر از آتش‌نشانان حاضر در محل حادثه خبرداد و گفت: تاکنون هیچ جسدی از ساختمان خارج نشده است.

رحمت الله حافظی که در ستاد بحران حادثه حریق در ساختمان پلاسکو حضور داشت درباره آخرین وضعیت این حادثه به خبرنگار ایلنا گفت: در حال حاضر 30 تا 40 نفر از آتش نشانان که مشغول اطفای حریق در محل بودند؛ مفقود هستند.

وی با بیان اینکه برای یافتن این افراد باید به تدریج کار آواربرداری انجام شود، ادامه داد: از هلال احمر برای اعزام تیم‌های زنده یاب درخواست کرده‌ایم تا به کمک این تیم‌ها بتوانیم افراد در قید حیات را نجات دهیم.

حافظی با اشاره به اینکه زمان آتش‌سوزی پیش از شروع فعالیت مجتمع پلاسکو بوده است، خاطرنشان کرد: به همین علت هنوز کسبه وارد ساختمان نشده بودند و تعداد حاضران در ساختمان محدود بوده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه به نظر می‌رسد؛ میزان تلفات این حادثه زیاد نباشد، افزود: باید تیم‌های امداد و نجات کار برش اسکلت ساختمان فروریخته را انجام داده و کار آواربرداری آغاز شود تا بتوانیم برآوردی از تلفات و مصدومیت‌های ناشی از ریزش ساختمان داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون جسدی از زیر آوار بیرون نیامده است، تصریح کرد: اولویت ما در ستاد بحران این حادثه اعزام تیم‌های زنده‌یاب و همچنین برش اسکلت ساختمان برای آغاز عملیات آواربرداری است.

حافظی در پایان از حضور محمدرضا عارف در ستاد بحران این حادثه برای نظارت بر عملیات امداد و نجات خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز