خبرگزاری کار ایران

از سوی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

محدودیت‌های ترافیکی روز شنبه اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۰۶۰

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی فردا (شنبه دوم بهمن ماه) را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار مهماندار با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز گذشته گفت: این محدودیت‌ها تا اطلاع ثانوی و تا زمانی که عملیات امداد و نجات به نتیجه برسد، ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت‌ها به سمت چهارراه استانبول است، افزود: از سمت غرب از تقاطع خیابان حافظ و جمهوری به سمت شرق (چهارراه استانبول) ممنوعیت تردد وجود دارد. همچنین از سمت جنوب از میدان امام خمینی به سمت شمال میدان فردوسی این ممنوعیت ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور تهران اضافه کرد: از سمت میدان فردوسی به سمت چهارراه استانبول و از سمت چهارراه مخبرالدوله به سمت استانبول محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

مهماندار با تاکید بر اینکه مسیرهای جایگزین را برای تردد شهروندان به ویِژه افرادی که از سمت غرب به شرق حرکت می‌کنند؛ در نظر گرفته‌ایم، اظهار کرد: این افراد می‌توانند از خیابان ولیعصر و خیابان انقلاب به سمت شرق ادامه مسیر دهند.

وی با اشاره به وجود ترافیک سنگین در خیابان جمهوری و اطراف آن در نخستین روز هفته از شهروندان خواست از سفر غیرضروری به این محدوده خودداری کرده و در صورت نیاز نیز از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور تهران خاطرنشان کرد: ممنوعیت‌ها صرفاً ترافیکی بوده و شهروندان به لحاظ مراجعه به مغازه‌ها با مشکلی مواجه نیستند و عابران نیز می‌توانند از پیاده‌روها تا حدود صدمتری محل حادثه تردد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز