خبرگزاری کار ایران

ساجدی نیا:

احتمال کاهش محدودیتِ ترافیکی پلاسکو از فردا عصر/در دیگر نقاط پایتخت مشکل امنیتی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۰۱۳

ساجدی نیا با اشاره به اینکه از عصر فردا در صورتی که بار ترافیکی کشش داشته باشد آن را کاهش دهیم، افزود: تا عصر فردا محدودیت‌های ترافیکی اطراف ساختمان پلاسکو مانند امروز خواهد بود اما در صورتیکه محدودیت‌ها تغییر کند آن را از طریق رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ مستقر در محل حادثه پلاسکو، سردار حسین ساجدی نیا رئیس پلیس پایتخت، اظهار داشت: لحظاتی پیش جلسه‌ای درباره تمهیدات ترافیکی در روزهای آتی داشتیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که محدودیت‌های ترافیکی را تغییر داده شود.

وی با اشاره به اینکه از عصر فردا در صورتی که بار ترافیکی کشش داشته باشد آن را کاهش دهیم، افزود: تا عصر فردا محدودیت‌های ترافیکی اطراف ساختمان پلاسکو مانند امروز خواهد بود اما در صورتیکه محدودیت‌ها تغییر کند آن را از طریق رسانه‌ها  اعلام خواهیم کرد.

رئیس پلیس پایتخت ضمن تاکید بر اینکه هم اکنون آواربرداری و تخلیه آوار اولویت محسوب می‌شود، بیان کرد: به دنبال این هستیم تا امکان تردد شهروندان در معابر نیز فراهم شود و محدودیت‌های ترددی آن ها کاهش پیدا کند اما باز همانطور که گفتم، اولویت نخست ما فراهم شدن امکان تردد خودروهای امدادی و خودروهای سنگین است.

ساجدی‌نیا با بیان این مطلب که مشکل امنیتی در دیگر نقاط پایتخت وجود نداشته و است، گفت: ماموران ما در دیگر نقاط پایتخت همچون گذشته حضور دارند و به وظایف خود عمل می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز