خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر صورت گرفت:

رونمایی از سامانه جامع مصوبات شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۵۹۴

در جلسه امروز شورای شهر از سامانه جامع مصوبات شورای شهر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه امروز شورای شهر از سامانه جامع مصوبات این شورا توسط پرویز سروری رونمایی شد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران در این باره گفت: متاسفم که خبری خوش را در روزی تلخ ارائه دهم.

وی ادامه داد: بر اساس آنچه که انتظار داشتیم پس از چند سال تلاش امروز این سامانه رونمایی شد که می‌تواند یکی از آرزوهای شورای شهر تهران را تحقق بخشد.

سروری خاطرنشان کرد: این سامانه افزایش قابلیت دسترسی نمایندگان و مردم را به مصوبات شورای شهر تامین می‌کند و از طریق آن می‌توان جستجوی دقیق و سریع انجام داد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت با تاکید بر اینکه در این سامانه مصوبات معتبر و غیرمعتبری از یکدیگر تفکیک شده است ، اظهار کرد:‌ امکان ایجاد مصوبه جامع در فاز بعدی ما است که طی آن می‌توان موضوع عوارض بافت فرسود و ... را در یک مصوبه تجمیع کرده و از پراکندگی آنها جلوگیری کرد.

این عضو شورای شهر افزود: همچنین مصوبات دیوان عدالت اداری در رابطه با مصوبات شورا از قوانین بالادستی مصوب مجلس و دولت در زمینه مصوبات شورا در این سامانه به ثبت رسیده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر با اشاره به اینکه باید مصوبات مجلس در خصوص مصوبات شورا از مرکز پژوهش‌های این نهاد گرفته و به سامانه وارد شود، گفت: از طریق سامانه جامع مصوبات شورای شهر مردم، مسئولان و پژوهشگران می‌توانند به مسائل مختلف به راحتی دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز