خبرگزاری کار ایران

سرپرست دادسرای جنایی:

هنوز نمی‌دانیم چه تعداد از قطعات مرتبط با پیکرها به پزشکی قانونی منتقل شده‌است

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۶۰۰

سرپرست دادسرای جنایی گفت: روش تشخیص هویت پیکرهای منتقل شده به پزشکی قانونی به روش آزمایش DNA انجام می‌شود. درحال حاضر نیز DNA خانواده‌ها اخذ شده و همکاران ما به صورت شبانه‌روزی مشغول انجام آزمایش‌های لازم هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شهریاری در جمع خبرنگاران حاضر در محل حادثه پلاسکو با اعلام پیدا شدن پیکر پانزدهمین آتش‌نشان مفقود ده از زیر آوار گفت: با احتساب آتش‌نشانی که در اثر سوختگی در بیمارستان شهید مطهری به شهادت رسید؛ تعداد شهدای آتش‌نشان به 16 نفر رسید.

وی ادامه داد: روش تشخیص هویت پیکرهای منتقل شده به پزشکی قانونی به روش آزمایش DNA انجام می‌شود. درحال حاضر نیز DNA خانواده‌ها اخذ شده و همکاران ما به صورت شبانه‌روزی مشغول انجام آزمایش‌های لازم هستند.

سرپرست دادسرای جنایی تهران افزود: درحال حاضر نمی‌دانیم دقیقا چه تعداد از قطعات مرتبط با پیکرهای مطهر به پزشکی قانونی منتقل شده است. باتوجه به حجم آوار و میزان حرارت ممکن است قطعات دیگری نیز پیدا شود که می‌توانند از قطعات الحاقی مربوط به این اجساد باشد لذا تمامی این قطعات مورد آزمایش DNA قرار خواهد گرفت تا مشخص شود که کدام قطعه مربوط به کدام پیکر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز