خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان امداد و نجات به ایلنا خبر داد:

امدارسانی به ١٥٩٣٧ نفر در ۲۲ استان متاثر از برف و کولاک/۲ نفر بر اثر سقوط بهمن جانباختند

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۹۶۰

سخنگوی سازمان امداد و نجات از امدارسانی به ١٥٩٣٧ نفر در ۲۲ استان متاثر از برف و کولاک خبر داد.

مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، عملیات برف و کولاک از ٦ الی ٩ بهمن را تشریح کرد و اظهار داشت: ٢٢ استان (آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، ایلام، تهران، چهارمحال، خراسان شمالی رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قم، قزوین، گلستان، لرستان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه، مازندران، مرکزی و همدان) متاثر از برف و کولاک بودند.

وی مناطق امدادرسانی شده و در حال امدادرسانی را  ١٣٧شهر و محور عنوان کرد و گفت: امدادرسانی به ١٥٩٣٧نفر، اسکان اضطراری ٥٦١ نفر از جمله اقدامات سازمان امدادو نجات بوه است.

مرتضوی با بیان این مطلب که ١١ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند، افزود: خدمات سرپایی به ۳۰ نفر و رهاسازی ٤٠٩٠ خودرو از برف از دیگر اقدامات به شمار می‌رود.

سخنگوی سازمان امداد و نجات بر اثر سقوط بهمن در روستای قلقله، شهرستان بانه – مرد ٤٧ و ٣٢ ساله فوت شدند، گفت: ۱۹۳ تیم، ۷۵۷ تخته پتو، ۲۳۲ بسته غذایی، ۲۰۰ کیلوگرم خرما، ٣٥٧٠ قوطی کنسروجات، ٥٤٠٠ قرص نان ،٧٦٠ بطری آب معدنی، ٧١٠ بسته بیسکوییت، ٢٥کیلوگرم کشمش میان افراد گرفتار در برف و کولاک توزیع کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز