خبرگزاری کار ایران

سازمان حج و زیارت اعلام کرد:

آغاز پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات از روز سه‌شنبه

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۹۶۵

سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه‌ای از آغاز پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات خبر داد.

به گزارش ایلنا، در متن اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است: با عنایت به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش ثبت نام سفرهای این دوره عتبات عالیات شامل اعزام‌های ۲۵ اسفند ماه سالجاری لغایت ۳۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۶، همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه شروع و تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

متقاضیان برای پیش ثبت نام این سفرها می‌توانند با مراجعه به سامانه atabat.haj.ir و یا مراجعه مستقیم به دفاتر زیارتی سراسر کشور که اسامی آنها در پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت اعلام شده، نسبت به پیش ثبت نام خود و همراهانشان اقدام کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

با پایان یافتن مهلت مقرر از پیش ثبت نام‌ها قرعه کشی صورت خواهد پذیرفت که نتایج این قرعه کشی و همچنین زمان قطعی کردن ثبت نام در کاروان‌ها برای هر یک از اولویت‌ها، روز شنبه ۲۳ بهمن ماه در سامانه atabat.haj.ir قابل مشاهده خواهد بود.

لازم به ذکر است این پیش ثبت نام‌ها در قالب گروه‌های یک تا ۷ نفره و همچنین برای گروه‌های با جمعیت بالاتر در قالب گروه‌های ۳۵ نفره انجام خواهد گرفت که ۱۵ درصد ظرفیت اعزام‌های این دوره به این گروه‌ها اختصاص داده شده است.

متقاضیان سفر به عتبات لازم است دارای گذرنامه با حداقل ۴ ماه اعتبار از زمان اعزام بوده و در غیر این صورت هر چه زودتر نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز