خبرگزاری کار ایران

گزارش خبری ایلنا؛

عدم حضور قالیباف در صحن علنی مجلس به دلایل نامعلوم

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۱۳۱

شهردار تهران برخلاف آنچه قبلا مطرح شده بود؛ برای ارائه توضیحات در مورد حادثه ساختمان پلاسکو فردا به مجلس نمی‌رود و دلیل این مساله برگزاری مراسم تشییع آتش‌نشانان شهید عنوان شده‌، این در حالی است که این مراسم قرار نیست، فردا برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که قرار بود؛ محمد باقر قالیباف، شهردار تهران فردا (یکشنبه 10 بهمن ماه) برای ارائه توضیحاتی در مورد حادثه ساختمان  پلاسکو در مجلس شورای اسلامی حضور یابد، سخنگوی هیات رییسه مجلس از عدم حضور وی در صحن علنی جلسه فردا خبر داده است.

بهروز نعمتی؛ سخنگوی هیات رییسه مجلس در این باره عنوان کرد: پیرو نامه شهردار تهران به هیات رییسه و اعلام این خبر که تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان فردا برگزار می‌شود، وی در جلسه علنی فردای مجلس حضور نمی‌یابد.

عدم حضور شهردار تهران در صحن مجلس در شرایطی است که اعلام شده، فردا مراسم تشییع جنازه شهدای آتش‌نشان برگزار نمی‌شود، از همین رو مشخص نیست که علت نرفتن شهردار تهران به مجلس برای ارائه توضیحات در خصوص حادثه دلخراش پلاسکو و شهادت 16 آتش‌نشان و جانباختن تعدادی از شهروندان چیست؟

مجتبی حسینی؛ مدیر روابط عمومی دفتر شهردار تهران در این باره ضمن تایید این مساله که تشییع شهدای آتش‌نشان فردا برگزار نمی‌شود، به خبرنگار ایلنا گفت: شهردار تهران قرار بود به همراه وزیر کشور به مجلس بروند، اما فعلا برنامه‌ای در این خصوص ندارند و فردا به مجلس نمی‌روند، اما من اطلاعی ندارم که چه اتفاقی افتاده‌ است و دلیل عدم حضور ایشان در مجلس چیست؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز