خبرگزاری کار ایران

ابلاغ شیوه‌نامه اجرای «بیستمین برنامه معلم پژوهنده» در سال تحصیلی آینده

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۱۹۱

از سوی پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش، شیوه نامه اجرای «بیستمین برنامه معلم پژوهنده» در سال تحصیلی 96-95 به استان ها ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا از مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، « برنامه معلم پژوهنده» از جمله دستاوردهای مهمی است که از سوی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، شورای تحقیقات استان‌ها، مدیران و معلمان مورد توجه و حمایت قرار گرفته است. روند صعودی مشارکت معلمان در این برنامه و شرکت گسترده آن‌ها در دوره‌های اقدام پژوهی و به تبع آن افزایش کیفیت طرح‌ها و اقبال روزافزون به اهمیت تفکر و عمل مبتنی بر پژوهش، گواه این مدعاست.

اجرای برنامه «معلم پژوهنده» به معلمان وکارشناسان ودست اندرکاران آموزش وپرورش کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از شیوه‌های پژوهشی، نسبت به شناخت مسائل و ابداع روش‌های نوین و موثر در جهت آموزش و یادگیری در کلاس درس ومرکز تصمیم گیری وتصمیم سازی وبرنامه ریزی آموزشی وپرورشی، دقت و حساسیت بیشتری از خود نشان داده، شرایط موجود را بهتر تحلیل نمایند .

بر این اساس؛ «شیوه‌نامه اجرای بیستمین برنامه معلم پژوهنده» به منظور اجرای دقیق و هماهنگ و مشارکت فعال معاونت‌ها و سازمان‌های حوزه ستادی، ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، ادارات آموزش و پرورش مناطق، شهرستان‌ها و گروه‌های آموزشی سراسر کشور ابلاغ می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز