خبرگزاری کار ایران

عبدالهی خبر داد:

خدمت‌رسانی رایگان اتوبوسرانی و مترو در روز تشییع شهدای آتش‌نشان/ استقرار اتوبوس‌ها در 30 میدان اصلی تهران

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۲۵۹

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری‌تهران از خدمت‌رسانی رایگان اتوبوسرانی و مترو در روز تشییع شهدای آتش‌نشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی عبدالهی در گفت‌وگوی تلویزیونی گفت براساس جلسات امروز قرار شد مابقی پیکرهای شهدای آتش‌نشان تا فردا احراز هویت شده تا 16 شهید آتش‌نشان فردا تحویل شهرداری تهران شوند.

وی افزود: به‌طور قطع مراسم  تشییع پیکر شهدا روز دوشنبه 11 بهمن انجام می‌شود.

عبدالهی ساعت شروع مراسم را 8:30 اعلام کرد و گفت: تمام درب‌های مصلی باز است و ابتدا آیت‌الله امامی‌کاشانی بر پیکر شهدا نماز خواهد خواند و پیکرها از مصلی تشییع شده و مراسم از مفتح‌شمالی تا خیابان مطهری ادامه خواهد داشت که پیکر شهدا به قطعه 50 شهدای بهشت‌زهرا منتقل خواهند شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری‌تهران در ادامه اظهار کرد: همچنین مراسم گرامیداشت شهدای آتش‌نشان از ساعت 14 تا 16 روز چهارشنبه در مدرسه شهید مطهری(بهارستان) انجام خواهد شد.

وی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در این مراسم گفت: از ابتدای صبح روز دوشنبه اتوبوس‌های شهرداری در بیش از 30 میدان اصلی تهران مستقر خواهند بود، همچنین  خط 1 و 3 مترو آماده خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان این مراسم است و تمامی این خدمات به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: برای خدمت‌رسانی به افرادی که مایل به حضور در بهشت‌زهرا هستند با مترو و اتوبوسرانی هماهنگی‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز