خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان خبر داد:

امدادرسانی به 7 هزار هموطنِ متاثر از سیل و آب‌گرفتگی

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۳۱۶

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان با اعلام خدمات رسانی بی‌وقفه امدادگران استان در سیل و آب‌گرفتگی 66 شهر و روستا، عنوان کرد: 7 هزار و 257 تن از هموطنان متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در استان خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، علی اعمی برنطین با ارائه گزارش عملیات سیل و آب‌گرفتگی در هرمزگان از اول تا ساعت 6:30، دهم بهمن، گفت: 66 شهر و روستا در 6 شهرستان جاسک، سیریک، میناب، رودان، بشاگرد و حاجی آباد در استان در 10 روز گذشته متاثر از سیل و آب‌گرفتگی بودند که در این زمینه 26 تیم عملیاتی خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند.

وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی به 7 هزار و 257 تن از متاثران در استان هرمزگان، عنوان کرد: در این زمینه یک هزار و 310 تن از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی در استان از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و تخلیه آب از 33 واحد مسکونی انجام شده است.

اعمی با اشاره به انجام عملیات رهاسازی 65 خودرو از سیل، گفت: به علاوه تا کنون به منظور خدمت رسانی به هموطنان در استان، 262 دستگاه چادر امدادی، یک‌هزار و 160 تخته پتو، 525 تخته موکت، 2 هزار و 274 کیلوگرم نایلون، 319 شعله والوور و فانوس، 10 هزار و 522 قوطی کنسرو، 2 هزار و 900 قرص نان، 805 کیلوگرم برنج میان متاثران توزیع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز