خبرگزاری کار ایران

سالاری درخواست کرد:

شهردار تهران گزارش حادثه پلاسکو را به شورا ارائه دهد

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۵۴۰

محمد سالاری با ارائه تذکری به هیات رئیسه شورای شهر تهران، خواستار حضور شهردار تهران در صحن شورا و ارائه گزارش در خصوص دلایل وقوع حادثه پلاسکو شد.

به گزارش ایلنا، سالاری؛ رییس کمیسیون شهرسازی ومعماری شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه شهردار تهران می بایست با حضور در صحن شورای شهر گزارش دلایل وقوع حادثه پلاسکو را ارائه دهد گفت: تمایل شهرداری تهران جهت ارائه گزارش به مجلس شورای اسلامی بجای شورای شهر تهران بعنوان پارلمان شهری جای تامل دارد و این امر ناشی از انفعال شورای اسلامی شهر تهران می باشد.

عضو کمیته حقوقی و فنی منتخب شورا در خصوص بررسی حادثه پلاسکو ادامه داد: پس از اتمام فرآیند آواربرداری ، کشف و تشخیص هویت پیکرهای پاک آتش نشانان فداکار و تعدادی از هموطنان عزیز ، قطعا مطالبه اصلی مردم کشور علی الخصوص شهروندان تهرانی، تسریع در فرآیند بررسی دلایل وقوع این حادثه اسفناک و بدنبال آن معرفی مقصرین و سازمانهای مسئول در خصوص این حادثه و برخورد قانونی با آنان می باشد .

وی افزود: لذا ضرورت دارد شهردار تهران نسبت به ارائه گزارش کامل درباره  دلایل وقوع و مدیریت بحران در این حادثه را هرچه  سریعتربه شورای اسلامی شهر تهران ارائه دهد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز