خبرگزاری کار ایران

اعضای شورای شهر تهران در بیانیه‌ای اعلام کردند:

رشادت قهرمانان شهرمان را فراموش نخواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۵۵۱

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران با تاکید بر حضور همیشگی شهروندان تهرانی در لحظات تاریخی با اشاره به مراسم تشییع شهدای آتش‌نشان گفت: شهروندان وداعی با شکوه و در خور ایثار شهدای آتش‌نشان را ثبت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به زمان مراسم تشییع شهدای آتش‌نشان به بیانه‌ای که از سوی اعضای شورا در جهت دعوت از شهروندان تهرانی برای همراهی در این مراسم تحریر شده بود گفت: ما اعضای شورای اسلامی شهر تهران در کنار ملت عزادار ایران، هیچ‌گاه جوانمردی و رشادت آتش‌نشانان غیور را فراموش نخواهیم کرد و با خود عهد خواهیم بست برای ساختن فردایی بهتر تمام تلاش و همت خود را به کار بندیم و در مسیر جبران خسارت‌های مادی و معنوی این حادثه ناگوار به ویژه دلجویی از خانواده محترم شهدای آتش‌نشان و شهروندان حادثه دیده از هیچ کوششی فروگذاری نخواهیم کرد تا قطره ای از اقیانوس محبت و مهربانی شما مردم را جبران کرده باشیم.

در متن بیانیه آمده است:

لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

ملت قدرشناس و شهروندان فهیم تهران

حادثه غم‌انگیز آتش‌سوزی و تخریب ساختمان پلاسکوی تهران گرچه خاطرات تلخ و ناگواری را رقم زد و داغ فقدان جمعی از بهترین و رشیدترین جوانان میهن را بر دل ما نهاد، اما تبلوری از همبستگی ملی، همدلی و نوع‌دوستی مردمی بود که در ادوار تاریخ الگوی بی‌نظیر برای تفسیر ایثار، ازخودگذشتگی و جانفشانی بوده‌اند. ملت ما در پیچ و خم تاریخ نشان داده‌اند با وحدت و همیاری هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کرده‌اند و همراهی و ابراز لطف و محبت مردم ایران با آتش‌نشانان شهید و فداکار و همیاری و همکاری آحاد دستگاه‌ها و نهادهای خدماتی و امدادی برای کاستن از آلام حادثه پلاسکو، گواهی دیگر بر این ادعاست.

ما اعضای شورای اسلامی شهر تهران در کنار ملت عزادار ایران، هیچ‌گاه جوانمردی و رشادت آتش‌نشانان غیور را فراموش نخواهیم کرد و با خود عهد خواهیم بست برای ساختن فردایی بهتر تمام تلاش و همت خود را به کار بندیم و در مسیر جبران خسارت‌های مادی و معنوی این حادثه ناگوار به ویژه دلجویی از خانواده محترم شهدای آتش‌نشان و شهروندان حادثه دیده از هیچ کوششی فروگذاری نخواهیم کرد تا قطره ای از اقیانوس محبت و مهربانی شما مردم را جبران کرده باشیم.

فردا، دوشنبه 11 بهمن‌ماه، نمایش بی‌نظیر دیگری از همدلی و همبستگی مردمی خواهد بود که با حضور خود در مراسم تششیع پیکر پاک شهدای آتش‌نشان، وفاداری و قدرشناسی خود را از ایثار هموطنانشان اثبات خواهند کرد. مفتخریم ضمن اعلام حضور در این عزم ملی، شهروندان تهرانی را به حضور و پاسداشت همت و غیرت این جوانان فداکار دعوت کنیم تا در کنار یکدیگر، مرهمی هرچند اندک بر دل‌های زخم‌دیده مصیبت‌دیدگان این حادثه دردناک باشیم.

وعده دیدار ما، فردا، دوشنبه، مصلی بزرگ تهران، ساعت 8:30 صبح

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز