خبرگزاری کار ایران

سرپرست اورژانس کشور:

آماده‌باش 44 پایگاه اورژانس در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۵۹۷

سرپرست اورژانس کشور گفت: در پی جاری شدن سیلاب 44 پایگاه اورژانس در سیستان و بلوچستان در حالت آماده باش هستند.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند اظهار داشت: در طول بارندگی‌ها در سیستان و بلوچستان نیروهای اورژانسی در حالت آماده باش بودند و به مردم خدمت رسانی کردند.

وی با بیان اینکه وقوع سیلاب سبب اختلال در انتقال معمول بیماران شد، افزود: چهار نفر در محل مورد مداوا قرار گرفتند و نه نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: در تصادفات جاده‌ای نیز شش نفر از مصدومان در محل درمان شدند و 16 نفر برای دریافت خدمات خدمات تخصصی به بیمارستان منتقل شدند و دو نفر نیز بر اثر تصادف در سرباز فوت شدند.

وی گفت: در طول سه روز نه مادر باردار انتقال فوری بودند و عملیات انتقال مادران باردار از مناطق سیل گیر به بیمارستان از عرض رودخانه توسط پرسنل اورژانس با همکاری مردم و اداره راه و شهرسازی و با استفاده از روش های غیرمعمول و وسایل نقلیه سنگین مانند کمپرسی و لودر و تراکتور  انجام شد که در این میان دو مورد زایمان انجام شد.

کولیوند خاطرنشان کرد: قبل از شروع بارندگی و در طول بارندگی به تمامی نیروها آماده باش اعلام شد و در این میان 44 پایگاه اورژانس 115 در حالت آماده باش بودند.

وی افزود: در این میان تمامی ماموریت های غیرضروری و مرخصی ها لغو شد و تلاش ما بر این بود که خدمت دهی مطلوبی به مردم داشته باشیم.

سرپرست اورژانس کشور تصریح کرد: از مناطق تحت پوشش بازدید میدانی انجام شد و توسط تیم های بهداشتی و پشتیبانی از مناطق سیل زده بازدید انجام شد.

وی گفت: نبود اورژانس هوایی در منطقه و فرسودگی 50 درصدی امبولانس های موجود و کمبود نیروی انسانی از مشکلاتی بود که سبب اختلال در عملکرد اورژانس می شد.

کولیوند خاطرنشان کرد: امروز در جلسه ای با حضور کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی دکتر امینی نماینده مردم ایرانشهر از خدمات ویژه اورژانس در نجات دادن جان بسیاری از صدمه دیدگان و سیل زدگان در سیستان و بلوچستان تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز