خبرگزاری کار ایران

زاهدیان خبر داد:

انهدام باند تولید و توزیع روانگردان‌ها در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۶۴۰

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از انهدام باند تولید و توزیع مواد روانگردان در پایتخت و کشف ۳۶ کیلو شیشه و ۱۰۰ لیتر محلول شیشه در شب گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار زاهدیان، اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند ساخت و تولید مواد روانگردان شیشه در اطراف شهر تهران، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند آغاز کردند.

زاهدیان با اشاره به اینکه مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند اعضای این باند به نام «کژدم‌های اتوبان» را شناسایی کنند، افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد، سرکرده این باند تحت پوشش مشاغلی نظیر نمایشگاه خودرو و فروشگاه مواد پروتئینی، مواد روانگردان را توزیع می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: مأموران شب گذشته در یک عملیات غافلگیرانه، سرکرده این باند را به همراه دو نفر دیگر از همدستانش در منطقه خاور شهر تهران دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این عملیات، ۳۶ کیلوگرم شیشه، ۱۰۰ لیتر محلول و مقادیر قابل توجهی مواد اولیه و پیش‌ساز شیشه کشف و چهار دستگاه خودرو توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در خاتمه از دستگاه قضائی رسیدگی سریع به این پرونده را خواستار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز