خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

امنیت انتخابات با نیروی انتظامی است/ استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۶۸۸

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اهمیت موضوع انتخابات، گفت: امنیت انتخابات با نیروی انتظامی است و در این راستا از ظرفیت سپاه و بسیج نیز استفاده می‌شود؛ از سوی دیگر مجموعه شورای تامین استان نیز باید پای کار بیایند تا این انتخابات در امنیت کامل برگزار شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، نیروی انتظامی و مدافعان حرم و تبریک دهه مبارکه فجر، گفت: اگر به سال 57 برگردیم، خداوند را به خاطر انقلابی که توسط مردم و هدایت امام (ره) بنا شده، شکر می کنیم.

وی، دوران ستم شاهی را دوران ظلم و تاریکی دانست و افزود: در زمان انقلاب، آمریکا و اسرائیل در ایران سیطره داشتند و شاه، گوش به فرمان شان بود و این کشورها تا زمانی که وی برای آنها منفعت داشت از او حمایت می کردند اما با به ثمر رسیدن انقلاب، دست از حمایت شاه برداشتند.

فرمانده ناجا، عزت و آبروی امروز ما در جهان را به برکت امام (ره)، مقام معظم رهبری و خون شهدا دانست و افزود: هر چند مشکلاتی داریم اما در مقابل این نعمت بزرگ، مشکلات ناچیز است و باید قدردان این عزیزان باشیم.

این مقام عالی انتظامی کشور گفت: به حمدالله نیروی انتظامی توانسته در سال های گذشته جایگاه خوبی در کشور کسب کند و مورد اعتماد مردم است؛ به برکت جمهوری اسلامی، مردم به پلیس احترام می گذارند.

سردار اشتری، احترام مردم به پلیس را ناشی از قداست لباس پلیس در سایه انقلاب، شهدا و مقام معظم رهبری دانست و افزود: ما باید به خدمت در چنین لباسی افتخار کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون ارتقاء محبوبیت پلیس در نزد مردم، گفت: خدا را به خاطر این نعمت شکرگزاریم.

سردار اشتری از تلاش های مجموعه فرماندهی انتظامی استان همدان به ویژه سردار "مهدیان نسب" تقدیر کرد و گفت: در برخی از ماموریت ها موفقیت بهتر بوده و اگر در برخی موارد، نقصی داشته ایم باید با تلاش آنها را رفع کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشورمان با تاکید بر فعالیت قرارگاه جهادی و صیانت از کارکنان، گفت: در کاهش جرایم و صیانت از کارکنان موفقیت هایی داشته ولی باید این موضوع را تقویت و ارتقاء دهیم.

وی با تاکید بر موضوع معیشت کارکنان، گفت: در این بخش عقب ماندگی هایی از قبل داشته ایم که برای رفع آن تلاش کرده ایم، اقدامات مطلوبی برای معیشت پرسنل در ستاد ناجا و نیز در استان ها انجام شده بنابراین طبق دستورالعمل ها باید از ظرفیت های استانی استفاده کنیم.

سردار اشتری، یکی از وظایف مسئولان را ارتقاء روحیه کارکنان دانست و افزود: تکریم کارکنان و رسیدگی به مشکلات و هم دردی با آنان باید در اولویت قرار گیرد.

این مقام ارشد انتظامی، بالاترین سرمایه سازمان را کارکنان دانست و گفت: باید به این سرمایه توجه کرد و با روش های مختلف این سرمایه را ارتقاء داد.

فرمانده ناجا گفت: کارکنان پلیس باید حرفه‌ای باشند، لذا در راستای توانمند سازی آنها بایستی به امر آموزش توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به مقوله نظم و تاکید بر رفتار صحیح با مردم، افزود: صیانت، معیشت و رفتار مناسب کارکنان با مردم  از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ کارکنان پلیس باید حرفه ای باشند لذا در راستای توانمند سازی آنها بایستی به امر آموزش توجه ویژه ای شود.

سردار اشتری با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی استان همدان از تردد بالایی برخوردار است، بر تقویت پلیس راهور و راه استان تاکید و تصریح کرد: باید از ظرفیت دستگاه های دولتی در کاهش تصادفات جاده ای و تلفات ناشی از آن بهره ببریم زیرا بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، یک کشته هم در تصادفات زیاد است.

این مقام عالی انتظامی، کسب رتبه هفتم استان همدان در حوزه احساس امنیت در کشور و ارتقاء اشراف کلی فرماندهان را قابل تقدیر دانست و  به آمادگی نیروی انتظامی در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر یوم الله دهه فجر اشاره کرد.

سردار اشتری در خاتمه با تاکید بر اهمیت موضوع انتخابات، گفت: امنیت انتخابات با نیروی انتظامی است و در این راستا از ظرفیت سپاه و بسیج نیز استفاده می‌شود؛ از سوی دیگر مجموعه شورای تامین استان نیز باید پای کار بیایند تا این انتخابات در امنیت کامل برگزار شود.

گفتنی است، در ابتدای این نشست "سردار مهدیان نسب" فرمانده انتظامی استان همدان گزارش جامعی از عملکرد انتظامی استان را بیان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز