خبرگزاری کار ایران

حقانی خبر داد:

تخریب یک باغ در خیابان فرشته

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۸۰۸

عضو شورای شهر تهران از تخریب باغی در خیابان فرشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حقانی در جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: امیدوارم هر چه زودتر وضعیت کسبه پاساژ پلاسکو مشخص شود و پیشنهاد می‌دهم تا آن زمان این افراد بتوانند؛ تولیداتشان را در فروشگاه شهروند توزیع کنند.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم؛ شورا 5 میلیارد تومان بودجه تصویب کند تا از خانواده شهدای آتش‌نشان پلاسکو حمایت شود، برای نمونه از خانواده آن آتش‌نشانی که خانه 30 متری در حریم تهران دارند؛ حمایت شوند تا سرپناه مناسبی تهیه کنند.

حقانی با بیان اینکه باغی در خیابان فرشته روبروی بن بست اربابی که متعلق به بنیاد مستضعفان است؛ شبانه در حال تخریب است، افزود: سازمان پارک‌ها و فضای سبز بارها در مورد آن گزارش داده و آن را مشمول تبصره یک کرده است تا پروانه نگیرد، البته در سال 92 فرمانی برای آن صادر شده، ولی با وجود تذکر سازمان پارک‌ها پروانه تا سال 95 نیز تمدید شده است.

وی افزود: بازدیدی از باغچال در منطقه 12 داشتیم که به دلیل وجود ضایعاتی سبب ایجاد بخار حاوی آزبست در آن جا هست. مردم محروم در آن منطقه وجود دارد، بخشی از زمین 7 هکتاری باغچال به انبار اسقاطی‌های شهرداری منطقه 12 تبدیل شده است و شایعه شده بخشی از زمین را فروخته‌اند، در حالی که مردم می‌خواهند این زمین به پارک یا فرهنگسرا تبدیل شود.

مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران نیز اظهار کرد: تخریب باغ فرشته متوقف شده و قرار است؛ ساخت و ساز در جایی باشد که درخت نیست یا نیاز به حداقل جابجایی درخت دارد. همچنین این باغ طرح دارد و قبلا قرار بوده، محلی برای طلا و جواهرسازان باشد که البته به توافق نرسیده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز