خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر تهران مطرح شد؛

انتقاد از عملکرد صداو سیما در پوشش اخبار حادثه پلاسکو

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۸۲۲

عضو شورای شهر تهران از عملکرد صداو سیما در پوشش اخبار حادثه پلاسکو انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مختاباد ضمن تسلیت به حبیب کاشانی و تبریک ایام دهه فجر با تذکر به صدا و سیما گفت: آقای عسگری از مدیران باسابقه است و سال‌ها تجربه مدیریتی داشتند، ایشان در تشییع هاشمی گفتند؛ انتقادات مردم را به روی چشم می‌گذاریم. در حادثه پلاسکو حرف‌های شهردار فقط پخش شد و سوالات اعضا را پخش نکردند.

وی افزود: در حال حاضر هر شهروند یک رادیو، خبرنگار و روزنامه است و این شرایط نظریه‌ای به نام رسانه ملی را زیر سوال می‌برد. آقای عسگری این همه انتقادات به صدا و سیما وجود دارد، شما باید مدیریت کنید. اینکه می‌گویید؛ شبکه 1 شبکه هر ایرانی باید هم همینطور باشد.

وی افزود: ‌4 سال است که خبرنگاران صدا و سیما ما را می‌بینند، انگار ما جذامی هستیم. آقای عسگری به این وضعیت پایان دهید، چرا که وضعیت خوبی نیست. آقای ضرغامی آن زمان گفتند که n درصد مردم تلویزیون نمی‌بینند، شما این درصد را به n+1 درصد اضافه نکنید.

پیرهادی در واکنش به اظهارات مختاباد گفت: در اخبار 18 و  30 دقیقه صحبت 4 تن از اعضای اصلاح طلب شورا پخش شد، اما صحبت‌های هیچ کدام از اعضای اصولگرا پخش نشد ما باید گله کنیم نه شما.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز