خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران عنوان کرد:

بسیج امکانات و ظرفیت‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ خدمات رسانی رایگان مترو تا پایان مراسم

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۸۰۵

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بسیج ناوگان حمل و نقل عمومی و امکانات و ظرفیت های حوزه ترافیک برای ارائه خدمات در راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مازیار حسینی ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ارایه خدمت رایگان شرکت متروی تهران در تمام خطوط در ۲۲بهمن خبر داد.

‎وی با اشاره به کاهش سر فاصله حرکت قطارهای مترو افزود: در خط یک سر فاصله حرکت  ۷ دقیقه، خط دو ۴ دقیقه، خط سه ۱۵ دقیقه و خط چهار ۴٫۵ دقیقه و خط پنج ۱۵ دقیقه است و این آمادگی وجود دارد که در هنگام بازگشت شهروندان هر ۹۰ ثانیه یه قطار به خط ۴ اعزام شود.

‎معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یاداورشد: تمامی تجهیزات ایستگاه های متروی واقع در مسیر راهپیمایی زود تر از موقع سرویس و کنترل شده تا خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه کنند.

‎مازیار حسینی از آمادگی ناوگان اتوبوسرانی برای انتقال شهروندان در روز راهپیمایی خبرداد و افزود: شبکه اتوبوسرانی پایتخت در این روز از ۶ سامانه به صورت رفت و برگشت نسبت به انتقال شهروندان به مسیرهای راهپیمایی اقدام خواهد کرد و انتقال شهروندان از میادین اصلی ، مساجد تحت پوشش ستاد اقامه نماز جمعه را بر عهده خواهد داشت.

‎به گفته وی ١٦٠ دستگاه ون و تاکسی ویژه نیز در مسیر راهپیمایی به ارایه خدمات به شهروندان پرداخته و آنها را در مسیر پایانه ها و مسیرهای ویژه جابجا خواهند کرد.

‎معاون شهردار تهران به فعالیت های فرهنگی و آموزشی حوزه حمل و نقل و ترافیک اشاره و خاطرنشان کرد: معاونت آموزش سازمان و معاونت های فرهنگی شرکت مترو ، سازمان ها و شرکت های زیر مجموعه این معاونت   نیز برنامه های مختلفی از جمله برگزاری برنامه های نمایشی و تئاتر و برپایی نمایشگاه در ایستگاه های مختلف مترو و همچنین توزیع اقلام آموزشی و برگزاری مراسم و برنامه های فرهنگی را در دستور کار دارند.

‎به گفته مازیارحسینی مرکز کنترل ترافیک شهر تهران نیز با رصد لحظه ای این رویداد تاریخ ساز نسبت به ارائه خدمات و مدیریت ناوگان حمل و نقل عمومی  اقدام می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز