خبرگزاری کار ایران

کولیوند خبرداد:

آمادگی اورژانس برای پوشش مراسم ۲۲ بهمن/ آماده باش اورژانس هوایی در راهپیمایی

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۸۵۸

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه اورژانس کشور اورژانس برای پوشش مراسم ۲۲ بهمن در حالت آماده باش است، گفت: اورژانس هوایی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را پوشش می دهد.

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند اظهار داشت: مراسم راهپیمایی  ۲۲ بهمن فردا در تهران با حضور ۴۰ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، ۱۰ دستگاه خودروی فرماندهی و ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس توسط اورژانس پوشش داده می شود.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط اورژانس پوشش داده می شود، افزود: تعداد ۱۲ دستگاه آمبولانس، ۳ دستگاه موتورلانس، ۳ دستگاه خودروی فرماندهی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در غرب تهران و ۱۴ دستگاه آمبولانس، ۳ دستگاه موتورلانس، ۳ دستگاه خودروی فرماندهی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در شرق تهران مستقر می شود.

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: همچنین در جنوب و شمال تهران ۱۴ دستگاه آمبولانس و ۴ دستگاه موتورلانس،۴ دستگاه خودروی فرماندهی و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس مستقر می شود.

کولیوند خاطرنشان کرد: هدف ما حفظ سلامت مردم و شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه است و از مردم می خواهیم که با اورژانس در صورت وقوع نیاز به حضور همکاری لازم را داشته باشند.

وی اذعان داشت: در این مراسم خودروی ارتباطات سیار نیز مستقر می شود و اورژانس هوایی نیز در حالت آماده باش قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز