خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا در راهپیمایی ۲۲ بهمن:

مردم پاسخ محکمی به تهدیدات دشمن دادند

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۰۳۳

فرمانده نیروی انتظامی با تعریف مفهوم انقلابی گری گفت: ولایت مداری، دشمن ستیزی و تلاش برای رفع مشکلات مردم به معنای انقلابی‌گری است و امروز حضور گسترده مردم دشمنان نظام و انقلاب را ناامید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار " حسین اشتری" در حاشیه راهپیمایی امروز با تبریک یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: بحمدالله مردم بار دیگر با حضور گسترده خود حماسه آفریدند و حضور آنان در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال گسترده و پرشور بود. برابر آخرین اخبار و اطلاعاتی که از همکارانم اخذ کردم مردم از همان ساعات اولیه، حضور پرشوری در راهپیمایی دارند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی امسال تجدید میثاق و بیعت دوباره با آرمان های امام راحل ، مقام معظم رهبری ، نظام و انقلاب است و این حضور میلیونی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی می باشد.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سردار اشتری خاطر نشان کرد: دشمنانی که مردم را تهدید می کنند و به گمان خود مردم حامی نظام نیستند، بیایند و این حضور گسترده و پرشور را از نزدیک مشاهده کنند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: هر چقدر از عمر انقلاب بیشتر می گذرد مردم به آرمان های نظام و انقلاب بیشتر پایبند می شوند و امیدوارم بتوانیم سرباز خوبی برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، نظام و کشور باشیم.

سردار اشتری در تشریح وضعیت امنیتی راهیپمایی 22 بهمن عنوان کرد: خدا را شاکریم که  راهپیمایی 22 بهمن از نظر امنیتی بسیار مطلوب و در نظم و امنیت کامل در حال برگزاری است.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در خصوص تعریف مفهوم انقلابی گری گفت: انقلابی گری همان تعاریفی است که مقام معظم رهبری از این عبارت داشتند . یعنی ولایت مداری و دشمن ستیزی و وفاداری به نظام و آرمان های امام (ره) و انقلاب.

سردار اشتری در ادامه اشاره کرد: اینکه به دنبال رفع مشکلات مردم باشیم به معنای انقلابی گری است و بحمدالله مردم ایران مردمی انقلابی هستند.

گفتنی است، حضور سردار" حسین اشتری" در راهپیمایی امسال با حاشیه هایی همراه است. از جمله بسیاری از جوانان با دیدن فرمانده ناجا درخواست گرفتن عکس یادگاری با ایشان دارند. همچنین برخی از مردم درخواست های خود را به فرمانده نیروی انتظامی کشورشان بیان می کنند. 

در ادامه، فرمانده نیروی انتظامی با برخی از مسئولان در مسیر راهپیمایی دیدار کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز