خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه آزاد:

تهدیدها، اعتراف به برتری موضع ایران در معادلات جهانی است

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۰۶۳

رییس دانشگاه آزاد گفت: تهدیدها و توطئه‌ها اعتراف به برتری موضع جمهوری اسلامی ایران در معادلات جهانی است و هر چه توطئه‌ها و تهدیدها بیشتر باشد، وحدت مردم ایران نیز بیشتر است.

حمید میرزاده؛ رییس دانشگاه آزاد در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آیه شریفه فذکر هم بایام الله ان فی ذلک لایات لکل صبار شکور گفت: بزرگداشت ایام الله دهه فجر نماد صبر مردم ایران در مقابل مشکلات و توطئه‌ها و تهدیدها و شکرگزاری آن در مقابل نعمت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ایران پیش از انقلاب در معادلات جهانی یک کشور پیرو و وابسته محسوب می‌شد، گفت: امروز ایران با ادامه راه امام راحل و هدایت رهبر معظم انقلاب با حاکمیتی مردمی و مستقل یک کشور پیشرو و تاثیرگذار در هندسه جهانی محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: حضور ایران در سطح اول جهانی تولید علم و پیشرفت‌های بی‌نظیر و چشمگیر در علوم نانو، زیست فناوری و فناوری هسته‌ای یکی از نعمت‌های این انقلاب است که باید شکرگزار آن باشیم.

میرزاده اضافه کرد: تهدیدها و توطئه‌ها اعتراف به برتری موضع جمهوری اسلامی ایران در معادلات جهانی است و هر چه توطئه‌ها و تهدیدها بیشتر باشد وحدت مردم ایران بیشتر  است.

میرزاده با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: مردم ایران یاد و خاطره مجاهدت‌های این مرد بزرگ که همواره در کنار امام و رهبری برای عظمت این کشور کوشید، فراموش نخواهند کرد و جای خالی ایشان امروز در کنار مردم ایران و در راهپیمایی به چشم می‌آید.

 وی افزود: تکلیف دانشگاهیان در مقابل این حضور حماسی مردم و پایبندی آنان به آرمان‌های نظام مقدس ادامه داد: جهاد در عرصه علمی است و همانگونه که در پرونده هسته‌ای دیدیم بخشی از قدرت ایران مرهون دانشمندانی بود که جهاد علمی را معنا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز