خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:

آقای رئیس جمهور به داد مردم خوزستان برسید

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۴۳۸

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهوری خواستار مدیریت هرچه سریع‌تر چالش‌های استان خوزستان شد.

به گزارش ایلنا، متن نامه علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

رئیس جمهور محترم ایران اسلامی

حضرت حجت الاسلام و المسلمین روحانی

با سلام و احترام

قطعی های متوالی آب و برق و تلفن  و بحران های پیش آمده ناشی از آن مردم خوزستان را به ستوه آورده است. واقعیت این است که ما خوزستانی ها صبور ، مظلوم و قدرشناس هستیم اما وضعیت بوجود آمده برای مردم غیر قابل تحمل است. به جرات می توانم ادعا کنم که مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی نیز چنین شرایطی را شاهد نبودند.

آقای رئیس جمهور بداد مردم خوزستان برسید . نه بدلیل اینکه در انتخابات اتی به رای آنها نیاز دارید . نه بدلیل اینکه این مردم همان مردمی هستند که به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دین خود را به اسلام ادا کردند. نه بدلیل اینکه این مردم تامین کننده نفت ، و گاز و فولاد و سایر تولیدات صنعتی کشور هستند ، نه بدلیل اینکه در منشور حقوق شهروندی از حق کرامت انسانی و حق رفاه مردم ذکری به میان آمده است ،  بلکه به این دلیل که مردم خوزستان هم حق  حیات دارند، این حق را دارند که از زندگی شایسته و لوازمی نظیر برخورداری از اب و برق و تلفن برخوردار باشند.

سفرهای تشریفاتی ، دیدو بازدید های صوری ، دستورهای بی ضمانت ، شعارهای توخالی و سلفی گرفتن مدیران و وزیران شما با مردم محروم دوای درد مردم نیست ، به وزیران و مدیران ارشد خود دستور دهید هرچه سریعتر چالش های استان خوزستان را مدیریت کنند و با افراد بی کفایت و اهمال گر با قاطعیت برخورد کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز