خبرگزاری کار ایران

شاکری:

کمیته پیگیری حادثه پلاسکو گزارش کار ارائه دهد

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۸۴۰

رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران توصیه کرد اعضای کمیته پیگیری حادثه پلاسکو که با مصوبه شورای شهر تشکیل شده است، نسبت به برگزاری نشست مطبوعاتی برای اطلاع‌رسانی در خصوص ماموریت خود اقدام کنند تا تصور نشود که موضوع از دستور کار شورا خارج شده است.

به گزارش ایلنا، مجتبی شاکری در جریان جلسه غیرعلنی امروز با اشاره به تصویر زیبای وحدت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: از سازمان زیباسازی، وزارت ارشاد، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و رسانه ملی درخواست می کنم اقرار ترامپ به خوی وحشیانه خود و نظام امریکا را در قالب کار هنری و نمادسازی و نیز راه اندازی کمپین به تصویر بکشد. شاید هیچ یک از ما نمی توانستیم از تعبیری که ترامپ درباره خود و وزیر دفاعش استفاده کرد و خود را گربه وحشی و وزیر دفاع امریکا را سگ هار توصیف کرد، استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: گربه وحشی و سگ هار حق ندارند از حقوق بشر سخن بگویند چراکه ذات آنها در تقابل با حقوق بشر است.

شاکری در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه دستاورد سیاست گذاری جشنواره فجر امسال برای وزیر ارشاد، معاونت سینمایی، داوران و دست اندرکاران تولید، حامل پیام های مهمی است، گفت: وقتی ۷۰ درصد از ۴۳ فیلم به نمایش درآمده در جشنواره امسال ضعیف بوده است، باید در این زمینه کار جدی انجام داد.

رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران از دست اندرکاران تولید دو فیلم ماجرای نیمروز و ویلایی ها تقدیر کرد و گفت: البته آثار دیگری هم در جشنواره به نمایش درآمده که قابل توجه و قابل تقدیر بوده است.

شاکری با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکنون از ۴۳ اثر مکتوب در حوزه دفاع مقدس با تغریض در حاشیه آنان تجلیل کرده‌اند، گفت: چهار اثر«گلستان یازدهم» و «دختران شینا» اثر بهناز ضرابی زاده، و «وقتی مهتاب گم شد »و«آب هرگز نمی‌میرد» اثر حمید حسام نیز جزو این آثار است که اخیرا منتشر شده و جا دارد سازمان زیباسازی، معاونت فرهنگی مترو ،رسانه ملی، وزارت ارشاد و سایر نهادهای دست‌اندرکار به معرفی و فروش بهتر این آثار کمک کنند.

وی با طرح پرسشی نسب به نپرداختن یا معطل نگه داشتن بودجه های مصوب شورا به انجمن ها ، خانه ها و مراکز ادبی هنری و ... معترض عملکرد شهرداری شد و گفت: بسیاری از هنرمندان نیز ادعا می‌کنند بودجه‌های حمایتی مصوب شورا اصلا به آنها نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز