خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران:

ساختمان‌های ناایمن باید شناسایی شوند

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۴۸۳

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: باید به شورا کمک شود تا ساختمان‌های ناایمن شناسایی و نحوه اعمال قانون در آنها مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اقبال شاکری در تذکر پیش از دستور امروز خود در جلسه شورای شهر تهران با تاکید بر اهمیت فعالیت تاکسی‌های آنلاین این سیستم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ما باید این موضوع را ساماندهی و نظارت کنیم، زیرا تاکسی‌های آنلاین به کاهش ترافیک شهر کمک کرده و هزینه کمتری را به مشتریان تحمیل می‌کند و از آنجایی که روش‌های جدید پرمشتری‌اند می‌توان قاعده و اساسی برای خدمات این تاکسی‌ها ارائه داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دادستانی جلساتی را برای دسته‌بندی ساختمان‌های ناایمن و اعمال قانون تشکیل داده است، گفت: ‌این اتفاق در حالی رخ داده که شورای شهر در جریان قرار نگرفته است که ضمن تشکر از این اهتمام قوه قضائیه درخواست دارم که به دو کمیته تشکیل شده در شورای شهر کمک کنیم که ساختمان‌های ناایمن شناسایی شده و نحوه اعمال قانون درباره آنها مشخص شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران همچنین با اشاره به برف و بارندگی در روزهای اخیر گفت: مشکل اصلی پایتخت منابع فرعی و خیابان‌های دارای شیب هستند و پیشنهاد می‌دهم از هیئت مدیره ساختمان‌های چنین خیابان‌هایی استفاده شود و شورایاری‌ها یا شهرداری‌های نواحی به این افراد آموزش دهند و کیسه شن در اختیارشان بگذارند تا نسبت به شن‌ریزی در این خیابان‌ها مشارکت کنند و به این ترتیب مشارکت مردمی جلب می‌شود.

وی با بیان اینکه روز گذشته وجود آبگرفتگی در چند نقطه قابل مشاهده بود تاکید کرد: ما نباید غافلگیر شویم و برای حل این مشکل سازمان خدمات شهری باید اهتمام کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز