خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبرداد:

آتش سوزی در انبار مخفی مواد محترقه چهارشنبه سوری/ مصدوم حادثه به نیروهای اورژانس تحویل داده شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۵۲۸

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در انبار مخفی مواد محترمه در خیابان مولوی خبرداد و گفت: تنها مصدوم این حادثه به نیروهای اورژانس تحویل داده شد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا به آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی واقع در خیابان مولوی در ساعت 18 و 47 دقیقه عصر امرور خبر داد و گفت: پس از اعلام سامانه 125، سه ایستگاه به همراه خودرو تنفسی به محل حادثه اعزام و مشخص شد یک ساختمان یک و نیم طبقه قدیمی دچار حریق شده است.

او با بیان اینکه طبقه اول این ساختمان به وسعت 120 متر کارگاه تریکوبافی بود ادامه داد: داخل این کارگاه یک اتاق 12 متری وجود داشت که از آن به عنوان انبار نگهداری مواد محترقه برای جشن چهارشنبه سوری استفاده میشد. همچنین طبقه بالایی ساختمان نیز انبار پارچه بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به اینکه این ساختمان در آتش شعله ور بوده و انفجارهای کوچک مربوط به مواد محترقه به گسترش آتش کمک می کرد، اظهار کرد: داخل این کارگاه مردی 55 ساله وجود داشت که دچار مصدومیت شده و توسط آتش نشانان از محل حادثه خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی عنوان کرد: سرانجام با تلاش آتش نشانان حریق خاموش و از سرایت به ساختمان های مجاور جلوگیری شد و پس از ایمن سازی محل عملیات در ساعت 20 و 8 دقیقه به پایان رسید.

او با تاکید براینکه یکی از معضلات ما در بازار وجود کارگاه ها و انبارهای مخفی است تصریح کرد: آتش نشانان در حالی راهی انجام عملیات اطفای حریق می شوند که براثر اطلاعات داده شده قرار است با آتش سوزی در یک کارگاه پارچه مواجه شدند اما ناگهان مانند همین مورد با انبار مخفی مواد محترقه روبرو می شوند که این موضوع جان آتش نشانان را نیز به خطر می اندازد.

ملکی گفت: در این وضعیت که آتش نشانان جان خود را برای نجات مردم از دست می دهند، منصفانه نیست هنوز هم شاهد تکرار چنین مواردی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز