خبرگزاری کار ایران

سرخو مطرح کرد:

راه‌اندازی خطوط LRT در ولیعصر، انقلاب و منطقه ۱۲ شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۰۳۷

در سیصد و سی امین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران که به صورت فوق العاده با موضوع بودجه شهرداری تهران برگزار شد، براساس بند ۵ قسمت الف تبصره ۲۷ بودجه سال ۱۳۹۶ شهرداری تهران، مقرر شد؛ تا سقف ۲۰۰۰ میلیارد تومان به روش BOT برای راه‌اندازی خطوط LRT در خیابان‌های ولیعصر، انقلاب و منطقه ۱۲ تهران در نظر گرفته شود.

به گزارش ایلنا؛ محسن سرخو، رییس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران گفت: این موضوع پس از بررسی در کمیسون عمران و حمل و نقل، برای تصویب به صحن شورای اسلامی شهر تهران می‌آید.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران مکلف شد کل اعتبارات آتش نشانی را ۱۰۰ درصد تخصیص دهد، گفت:طبق بند الف تبصره ۳۷ بودجه سال ۹۶ شهرداری تهران که در جلسه فوق العاده امروز  به تصویب رسید، شهرداری تهران مکلف شد از این پس کل اعتبارات سازمان آتش نشانی، مصوب شورای اسلامی شهر تهران را به صورت کامل اختصاص دهد.

سرخو افزود: همچنین شهرداری تهران مکلف شد مصوبه مورخه ۱۹/۰۳/۱۳۹۴ شورای اسلامی شهر تهران به شناسه مصوبه ۲۰۶۵، تحت عنوان بروز رسانی تجهیزات و امکانات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و ارتقای سطح آموزش در این سازمان را از طریق بودجه و اعتبارات اختصاص یافته عملیاتی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز