خبرگزاری کار ایران

آخرین هماهنگی‌ها درباره اعزام هیئت ایرانی به عربستان

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۹۶۲

در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که سه روز مانده به آغاز مذاکرات هیئت ایرانی در عربستان تشکیل شد آخرین هماهنگی‌ها درباره دستور کار این مذاکرات انجام شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد، حمید محمدی سرپرست سازمان حج وزیارت گفت: این هیئت بامداد چهارشنبه (4 اسفندماه) ازتهران به مقصد جده عزیمت خواهد کرد و بر اساس ساز و کار تعریف شده مذاکرات حج را با طرف سعودی و با هدف باز کردن مسیر حج زائران ایرانی انجام خواهد داد.

در این جلسه نماینده ولی‌فقیه با تاکید بر اینکه مردم را در جریان نتایج حاصله قرارخواهیم داد، اظهار داشت: بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت طبق روال برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند و امیدواریم با تامین خواسته‌های جمهوری اسلامی این سفردستاوردهای مثبتی برای برگزاری حج مطلوب و عزتمندانه زائران ایرانی داشته باشد.

گفتنی است، نشست هیئت ایرانی با طرف سعودی پنجم اسفندماه در جده برگزارخواهد شد.

در این جلسه همچنین غلامرضا رضایی مسئول کارگروه تخصصی مشاعر از برنامه‌های این کارگروه گزارشی ارائه کرد و با اشاره به اینکه با حضور کارشناسان با تجربه مشکلات حج گذشته در این بخش بررسی شده، گفت: برای ارتقاء سطح خدمات و رفاه حال بیشتر زائران آسیب شناسی صورت گرفته و استفاده از راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات و نواقص پیش بینی شده است.

درپایان این جلسه با گزارش خدرنژاد مدیرعامل شرکت شمسا بررسی عملکرد مالی این شرکت ادامه یافت و حاضران دیدگاه خود را درباره فعالیت این شرکت درحوزه عتبات عالیات و نحوه تعامل با سازمان حج وزیارت بیان داشته و تصریح کردند: شمسا در ارائه خدمات به زائران باید کاهش هزینه‌ها را مدنظر قرار دهد و با اجرای برنامه‌های مناسب زمینه جذب حداکثری زائران عتبات را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت شمسا دراین جلسه اظهار داشت: امسال رشد 30 درصدی اعزام زائر به عتبات در قالب کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز