خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

فردا را باید از امروز بسازیم/ نباید دچار غافلگیری فوق راهبردی در آینده شویم

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۵۵۸

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باید به نوعی برنامه‌ریزی کنیم که در آینده دچار غافلگیری فوق راهبردی نشویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ امیر موسوی، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در همایش معماری ناجای آینده گفت: دو سال از تاسیس مرکز مطالعات ناجا می‌گذرد و این مرکز در این مدت توانسته رشد خوبی داشته باشد و امیدواریم به همین روند ادامه دهد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در این خصوص که اگر امروز به فکر آینده نباشیم آیندگان دست پاچه می‌شوند و این درست نیست و باید از امروز فردا را بسازیم. ما باید به نوعی برنامه‌ریزی کنیم که در آینده دچار غافلگیری فوق راهبردی نشویم. کار اصلی ما در ماموریت‌ها این است که باید برای ماموریت‌های آینده برنامه‌ریزی داشته باشیم و این برنامه‌ریزی‌ها به نحوی باشد که ما در آینده تصمیم بگیریم.

موسوی با اشاره به تشکیل جلسات با نخبگان و خبرگان خاطرنشان کرد: نخبگان و خبرگان باید یک جا جمع شوند و در مورد مسائل آینده با آنها جلساتی برگزار کنیم. امنیت از ابتدای وجود مهم بود و همچنان هم مهم خواهد بود. معماری ناجای آینده به عنوان کنشگر اصلی باید به امنیت توجه داشته باشد. مرکز مطالعات ناجا این مراحل را پشت سر گذاشته است و در مراحل آخر حضور دارد.

وی افزود: ما باید بدانیم که آینده چگونه است و باید در آینده چگونه رفتار کنیم. آینده مطلوب تعاریف زیادی دارد. برای معماری آینده نیروی انتظامی دو چراغ روشن وجود دارد اولین چراغ معماری ناجا بر اساس تراز نوین اسلامی و چراغ دوم نیروی انتظامی آماده و منتظر ظهور.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز