خبرگزاری کار ایران

واکنش نوبخت به حذف سهم ٤٢ درصدی هلال‌احمر از حق‌الثبت

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۵۵۴

تفاهم‌نامه منعقد شده میان سازمان برنامه و بودجه و سازمان ثبت اسناد و املاک در نهایت باعث از میان رفتن ٢٤ درصد از بودجه مردمی هلال احمر در سال آینده و کاهش شدید بودجه در سال جاری شده است. هرچند نمایندگان مجلس با این موضوع مخالفت کرده‌اند، اما در نهایت رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان یکی از دو سازمان موثر در این کاهش در این خصوص نظر خود را اعلام و از هلال‌احمر دفاع کرده است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره ماجرای کاهش بودجه جاری هلال احمر در سال 95؛ گفت: «من خودم جزو حامیان موضوع هلال احمر هستم، بعضی رسانه ها در این خصوص جو سازی کردند اما من شخصا از سهم 42 درصدی جمعیت هلال احمر حمایت کرده ام. درواقع ابهام قانونی وجود داشته و بعضی نگرانی ها هم درست بوده است اما همان‌طور که گفتم موضوع در حال حل شدن است.» به گفته نوبخت بودجه و وضعیت هلال احمر برای دولت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

محمدباقر نوبخت همچنین با اشاره به این‌که بودجه ۹۶ آخرین بودجه‌ای بود که دولت یازدهم به مجلس ارائه کرد، گفت: نخستین سوالی که مطرح می‌شود این است که طی سال‌های ۹۲ و ۹۶ چقدر بودجه افزایش پیدا کرده و ترکیب درآمد و هزینه به چه صورت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز