خبرگزاری کار ایران

انصاری خواستار شد:

نامگذاری معبری به نام آیت‌الله هاشمی در دستور کار شورا قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۵۶۱

عضو شورای شهر تهران گفت: بلوار کشاورز یا بلوار رسالت به نام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی نامگذاری شود و هرچه زودتر این موضوع در دستور کار شورا قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا انصاری در سیصد و سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به موفقیت اصغر فرهادی و دریافت دومین جایزه اسکار از طرف وی گفت: فرهادی برای اعتراض به ممنوعیت ورود ایرانیان و شش کشور جهان به آمریکا در این مراسم حضور نیافت و با تصمیمی هوشمندانه دو تن از چهره‌های شناخته شده و بین‌المللی به عنوان نماینده خود را در این مراسم معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه انوشه انصاری به عنوان اولین زن ایرانی و مسلمان فضانورد و پروفسور فیروز نادری که تاکنون بالاترین نشان ناسا را به خود اختصاص داده و یکی از سیاره‌های منظومه شمسی به نام او ثبت شده است به عنوان نماینده او معرفی شدند و فرهادی با این اقدام پیام روشنی به جهان داد و جنس طبقه ایرانی که از نخبگان هستند را به رخ جهان کشید.

انصاری با اشاره به اینکه فرهادی در پیام خود از احترامش به مردم کشورش سخن گفت تصریح کرد: پیام فرهادی نشان داد که توان مفاهمه، گفتگو و استفاده از منطق امروزه تاثیر بیشتری از پیشرفته‌ترین سلاح‌های نظامی دارد.

این عضو شورای شهر اظهار امیدواری کرد که اسکار فرهادی باعث تغییر نگاه افرادی شود که استفاده از ابزار دیپلماسی و گفتگو را به سخره می‌گیرند.

انصاری با اشاره به تصویب فوریت نامگذاری معبری به نام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی پیشنهاد داد: بلوار کشاورز یا بلوار رسالت به نام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی نامگذاری شود و هرچه زودتر این موضوع در دستور کار شورا قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز