خبرگزاری کار ایران

آموزش‌وپرورش اعلام کرد:

زمانبندی مصاحبه پذیرفته‌شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۰۵۶

آموزش و پرورش شهر تهران زمانبندی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، آموزش و پرورش شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای عنوان کرده است: پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی در تاریخ ۲۱ آبان ۹۵ که در مرحله ۵ تکمیل ظرفیت قبولی آنها در اسفندماه توسط سازمان سنجش اعلام شد، برای ارائه مدارک و مستندات، تشکیل پرونده اولیه و دریافت معرفی نامه برای انجام مصاحبه به آموزش و پرورش شهر تهران مراجعه کنند.

زمانبندی مراجعه افراد بدین شرح است:

خوشه شغلی دبیری معارف اسلامی، دبیری تربیت بدنی، مربی امور تربیتی در جنسیت مرد صبح چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح و خوشه شغلی آموزگار ابتدایی، آموزگار استثنایی و مشاور مدرسه در جنسیت مرد و زن بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۱ اسفند از ساعت ۱۴ تا ۱۶ .

خوشه شغلی هنرآموزی کامپیوتر، حسابداری و الکترونیک در جنسیت مرد روز شنبه ۱۴ اسفند ۹۵ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح و خوشه شغلی هنرآموزی کار و فناوری، مکانیک خودرو، الکترونیک و ساخت و تولید در جنسیت مرد بعدازظهر روز شنبه ۱۴ اسفند از ساعت ۱۴ تا ۱۶.

خوشه شغلی دبیری فیزیک و دبیری شیمی در جنسیت مرد روز یک شنبه ۱۵ اسفند ۹۵ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و خوشه شغلی دبیری علوم تجربی، دبیری ریاضی و دبیری زیست‌شناسی در جنسیت مرد بعداز ظهر روز یک شنبه ۱۵ اسفند ۹۵ از ساعت ۱۴ تا ۱۶.

خوشه شغلی دبیری هنر در جنسیت مرد صبح دوشنبه ۱۶ اسفند ۹۵ از ساعت ۸:۳۰  تا ۱۱:۳۰ و خوشه شغلی دبیری ادبیات فارسی در جنسیت مرد بعدازظهر روز دوشنبه ۱۶ اسفند از ساعت ۱۴ تا ۱۶.

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده اولیه استخدامی نیز بدین شرح است: ارائه تصویر کارنامه قبولی در آزمون کتبی سازمان سنجش.ارائه فرم اطلاعات فردی تکمیل شده گزینش که باید قبلا داوطلب از سامانه مربوطه دریافت کرده باشد. ارائه اصل و دو سری تصویر از گواهینامه فراغت از تحصیل. ارائه اصل و دوسری تصویر از تمام صفحات شناسنامه. ارائه اصل و دوسری تصویر از کارت ملی. ارائه اصل و دوسری تصویر از کارت پایان خدمت. ۶ قطعه عکس جدید پشت نویسی شده.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز