خبرگزاری کار ایران

شاکری مطرح کرد:

محله مسعودیه امن‌ترین محله تهران

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۲۸۹

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشارکت مردم و تمرکز فعالیت شهرداری ها در امور محلی بیشترین بازده را برای مردم در بر خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، اقبال شاکری در سیصد و سی و پنجمین جلسه شورا با اشاره به بازدید خود از محله مسعودیه منطقه 15 گفت: آنچه در این بازدید بسیار به چشم آمد مشارکت حداکثری مردم بود.

وی ادامه داد: هماهنگی شورایاری ها با شهرداری ناحیه 6 در فعالیت های محلی قابل تقدیر بود .

شاکری افزود: در این محله نظافت بسیار خوب انجام شده و تکدی گری و حضور معتادان در این محله معنایی نداشت . زباله گرد نبود و می توان گفت این محله جز امن ترین محله های تهران به حساب می اید علی رغم اینکه در منطقه حاشیه ای و محروم واقع شده است .

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت : این نشان می دهد که اگر مردم در امور خود مشارکت کنند و فعالیت های شهرداری ها روی امور محلی متمرکز شود حداکثر بازده را برای مردم در بر خواهد داشت .

شاکری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عدم اجرای بزرگراه شهید شوشتری در این محدوده گفت : بزرگراه شهید شوشتری که از این محله می گذرد در حدود دو سال است که به سبب عدم توافق با پادگان و شهرک قصر فیروزه 2 متوقف شده است و شهر از این بزرگراه پر اهمیت محروم شده است . این بزرگراه می تواند نقش مهمی در هدایت و خروج بار ترافیک از جنوب و جنوب شرق داشته باشد و امیدواریم معاونت فنی عمرانی هرچه زودتر این مشکل را حل کند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز