خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران:

شورای عالی ترافیک حق ورود به موضوع تعطیلی حفاری‌ها را ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۰۰۷

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: ورود شورای عالی ترافیک به موضوع تعطیلی حفاری‌ها در آستانه نوروز غیرقانونی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اقبال شاکری در تذکر پیش از دستور امروز خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به وجود ناامنی های ساختمانی در شهر تهران گفت: در این خصوص اتفاق خوبی رخ داده و به صورت پایلوت در منطقه 11 تهران با همکاری شهرداری منطقه ساختمان هایی که در اولویت‌های ناامنی قرار دارند طی جلساتی با سازمان آتش‌نشانی، وزارت کار، سازمان نظام مهندسی و شهرداری منطقه یک به یک بررسی شده و احکام دادستانی به آنها ابلاغ می‌شود. که امیدواریم بتوانیم این طرح را به سایر نقاط تهران نیز گسترش دهیم.

وی ادامه داد: با بیش از حدود 5 هزار ساختمان ناامن در شهر ممکن است اتفاقات ناگواری رخ دهد.

شاکری همچنین با یادآوری اینکه براساس مصوبه شورای شهر تهران مقرر شد از 25 اسفند تا 2 فروردین در محورهای اصلی و از 28 اسفند تا 2 فروردین در محورهای فرعی فعالیت‌های حفاری در شهر تهران متوقف شود، اظهار کرد: شورای عالی ترافیک مجوز تمام حفاری‌ها را از 15 اسفند تا 15 فروردین لغو کرده است که اقدامی اشتباه است.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه چرا شورای عالی ترافیک به این موضوع ورود کرده است؟ عنوان کرد: وقتی شهردار مسئول این موضوع است ورود سازمان های دیگر غیرقانونی است.

این عضو شورای شهر بیان کرد: هفته اول فروردین شهر تهران خلوت می‌شود و بهترین زمان برای انجام عملیات حفاری است و ضروری است شهرداری این موضوع را پیگیری کند.

وی همچنین با اشاره به سخنان تندگویان گفت: معمولاً سازمان ها و شرکت‌ها اموال خود را در قالب ترازنامه ارائه می دهند و اگر ما ایرادی داریم بهتر است ایرادات خود را در همان زمان بیان کنیم و همان زمان اعمال قانون کنیم.

شاکری از رئیس کمیسیون برنامه و بودجه خواست موضوعات مطروحه توسط تندگویان را پیگیری کرده و پاسخ آن را ارائه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز