خبرگزاری کار ایران

آزادی یک مددجوی بدهکار مالی توسط نمازگزاران

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۰۱۶

نمازگزاران مسجدی در تهران، شب گذشته با برگزاری جشن گلریزان، زمینه آزادی یک مددجوی عائله ‌مند 45 ساله را فراهم کردند.

به گزارش ایلنا از ستاد دیه کشور، روز گذشته ( 16 اسفند) جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران، با حضور و سخنرانی سید اسدالله جولایی مدیر عامل ستاد دیه کشور در مسجد سادات اخوی، واقع در خیابان ایران برگزار شد.

در این مراسم معنوی، نیکوکاران با کمک 120 میلیون ریالی خود مقدمات آزادی یک مددجوی بدهکار مالی که از اردیبهشت ماه سال جاری در حبس حضور داشت را فراهم کردند.

بر اساس این گزارش، مددجوی در شرف آزادی، به دلیل ناتوانی در پرداخت وام دریافتی جهت هزینه درمان فرزند بیمار کلیوی خود این مبلغ را از بانک دریافت کرده بود که در بازپرداخت آن با مشکل مواجه شده بود.

با همکاری ستاد دیه در ارایه سقف تسهیلات اعطایی به این مددجو و همچنین همکاری شاکی پرونده، مبلغ کل بدهی این بدهکار تا میزان 12 میلیون تومان تقلیل یافته بود که شب گذشته، مقدمات رهایی این زندانی نیازمند، میسر شد.

در این گزارش آمده است که پیش از این نیز در اجرای طرح «هر مسجد آزادی یک زندانی»، نمازگزاران مسجد سادات اخوی که یکی از مساجد با سابقه پایتخت است، طی دو سال گذشته در دو آیین گلریزانی که میزبانی آن را بر عهده داشته‌اند، با جمع‌آوری مبلغی معادل 600 میلیون ریال، زمینه آزادی 9 بدهکار را فراهم کرده بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز