خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد:

تخلفات آموزشی و مالی در دانشگاه آزاد تحمل نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۴۲۶

رئیس دانشگاه آزاد گفت: تخلف‌های آموزشی، اداری و مالی به هیچ عنوان در این دانشگاه تحمل نمی شود و با مسئولانی که این تخلفات را مرتکب شوند، در هر سطحی برخورد جدی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، حمید میرزاده در اختتامیه هفتاد و یکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هر چقدر روزهای بیشتری از فراق آیت الله هاشمی رفسنجانی می گذرد، نبود وی به عنوان پدر معنوی دانشگاه بیش از پیش خود را نشان می دهد.

وی خطاب به روسای واحدهای دانشگاه آزاد در مراکز استانها عنوان کرد: اصل کار خود را براساس رعایت مقررات، آیین نامه ها و بخشنامه های این دانشگاه قرار دهید و از هرگونه تخلف اداری، مالی و آموزشی اجتناب کنید.

رئیس دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه تخلف های آموزشی، اداری و مالی به هیچ عنوان در این دانشگاه تحمل نمی شود، اظهار داشت: در این دانشگاه با مسئولانی که این تخلفات را مرتکب شوند، در هر سطحی برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

میرزاده اضافه کرد: امور دانشگاه آزاد اسلامی براساس استاندارد، درستی و پاکدستی باید انجام شود.

وی تاکید کرد: در این دانشگاه افراد بی نظم و بی مسئولیت به مسائل دانشگاه، جایی در سیستم ندارند. من تا زمانی که توفیق خدمت در دانشگاه را داشته باشم، اجازه نمی دهم هیچ فعالیتی در جهت خلاف مصالح دانشگاه انجام شود.

رئیس دانشگاه آزاد عنوان کرد: با تخلفات اداری، مالی و آموزشی در واحدها به صورت جدی برخورد کنید و به خاطر دنیای دیگران، آخرت خود را خراب نکنید.

میرزاده گفت: طی دو سال آینده تولیدات علمی این دانشگاه که امسال بیش از ۸ هزار مقاله است، به حدود ۲۰ هزار مقاله می رسد.

وی اظهار داشت: افزایش کمی و کیفی مقالات دانشگاه آزاد اسلامی نشان دهنده افزایش کیفیت علمی در این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه دکتر ولایتی روحیه آکادمیک دارد و یک دانشمند برجسته است، گفت: وی بر روی توسعه پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی تاکید ویژه ای دارد و این موضوع فرصتی است که طرح های پژوهشی دانشگاه پیش رود.

میرزاده تاکید کرد: در این دانشگاه اعتبارات و امکانات لازم برای پژوهش های هدفمند و برای رفع نیاز جامعه تخصیص خواهد یافت.

وی با اشاره به حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دانشگاه آزاد گفت: در سه سال گذشته نمایندگان مجلس سه مرتبه از این دانشگاه حمایت کردند که در تاریخ پارلمانی ایران بی سابقه است.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه جذب نخبگان در این دانشگاه مورد تاکید دکتر ولایتی است، گفت: بنده نیز از این موضوع بسیار استقبال می کنم و امیدواریم جذب نخبگان در دانشگاه انجام شود.

روسای واحدها تفاوتی میان تشکل های دانشجویی قائل نشوند

میرزاده با بیان اینکه روسای واحدها نباید هیچ تفاوتی بین تشکل های دانشجویی در دانشگاه قائل شوند، تاکید کرد: تمام تشکل هایی که قانونی تشکیل شده اند، اعم از بسیج دانشجویی، تشکل های اصولگرا، اصلاح طلب یا مستقل باید طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی حمایت شوند و برخورد یکسانی با آنها صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه خانواده شاهد و ایثارگر چشم و چراغ این دانشگاه هستند، گفت: خوشبختانه ۷۱ درصد از دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند و این برای ما یک افتخار است.

رئیس دانشگاه آزاد خطاب به روسای واحدهای این دانشگاه گفت: سوگند یاد کنیم که در این دانشگاه فعالیتی جز توسعه علمی، پژوهشی، فنی، فناوری و کارآفرینی انجام ندهیم.

میرزاده اظهار داشت: روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر شعار انتخابی مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال آینده باید «مراقبت در هزینه ها و صرفه جویی» را در تمامی واحدها مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز